176

Re: Joann cricut cake

scrappingtable.com
de nieuwste versie met tutorials en een gratis library vol met images..en steeds updates via mail

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

177

Hier ook iemand die hem wil hebben.

Alleen ook bang voor naheffingen o.i.d.
Ik heb wat dat aan gaat altijd pech dus zal het bij mij ook wel zijn dat ik nog extra moet betalen.
En ik ben ook erg bang dat er hier iets kapot aan gaat en dan moet je weer van alles regelen daar, lijkt mij niet zo handig.
Voor mij is het erg veel geld en ben ook iemand die niet zomaar ineens een paar honderd euro gaat uitgeven.
Maar wil hem wel heel graag hebben maar wil dan ook wel zekerheid.
Trouwens heb niet eens een credit card dus dan kan ik hem volgens mij niet eens bestellen :(  misschien maar beter ook.
Ik ben dus nog steeds aan het nadenken.

178

cressy schreef:

Trouwens heb niet eens een credit card dus dan kan ik hem volgens mij niet eens bestellen :(  misschien maar beter ook.

Ik heb gewoon met paypal betaald  :D

Creatieve groetjes!
Mijn taartjes kan je bekijken op mijnalbum.nl of via mijn website

179

Verootjuh schreef:
cressy schreef:

Heb je mijn spullen nog kunnen meebestellen?
Hoeveel krijg je van me?
Mail me anders even dan maak ik het over

180

heeft iemand al de oplossing gevonden tegen het verslepen van je fondant/paste etc?

ik heb het geprobeerd met flowerpaste en fondant dit licht ingevet, dun uitgerold wat dikker uitgerold, zonder vet maar hij blijft toch een beetje slepen......

N-Joy Cakes

181

ik heb hem nog niet  :/ maar ik dacht ergens te hebben gelezen crisco

182

Kimh schreef:

ik heb hem nog niet  :/ maar ik dacht ergens te hebben gelezen crisco

heb ik geprobeerd om het heel licht in te vetten maar werkt niet echt....

N-Joy Cakes

183

hmmmm... ik zou het echt niet weten...sorry.. aan mij heb je ook niets he?

184

Ik heb nog niet veel gedaan, maar tot nu toe vind ik dit het beste werken: fondant (ik gebruik Bakels) met een beetje tylose mengen, dan dun uitrollen, op de met crisco ingevette cricutmat leggen, goed aanrollen en even laten rusten en daarna heel licht invetten met een beetje crisco. Met marsepein (zonder tylose) heb ik het ook geprobeerd en dat ging ook wel goed bij de wat minder gedetailleerde afbeeldingen, bij veel details ging t een beetje vervormen. Morgen maar weer eens wat uitproberen... het heeft denk ik wel even tijd nodig om uit te vinden wat het beste werkt.

groetjes el

185

dan laat ik het iets langer rusten en merk ook hoe langer ik bezig ben hoe beter het gaat waarschijnlijk dan ook omdat het uit gaat harden....geduld geduld .....

N-Joy Cakes

186

Dames, ben zo blij. Ik ben vrijdag jarig en heb de cricut cake gekregen. we hebben hem gisteren besteld. en hoop maar dat ik hem op tijd ontvang. hiihh Ik heb via paypal betaald en kreeg van hun een mailtje dat de betaling iets van 3 tot 6 dagen kon duren. had iemand dat ook?

187

Donderdag besteld met cc en maandag in huis.....
Paypal zou direct afgeschreven moeten worden volgens mij maar misschien komt het omdat het weekend er tussen zit?

N-Joy Cakes

188

ik moet wel zeggen, ik heb de paypal van mijn zusje gebruikt en die had er geen geld op. overmaken zou 3 dagen duren had ik ergens gelezen dus hebben we het via automatische incasso gedaan. dus paypal incaseert het geld bij de bank en maakt het over. misschien ligt het daaraan

189 Laatst bewerkt door Kimh (23-01-2011 15:20)

Ik heb hem woensdag besteld via Credit card maar heb hem nog niet.. op de site van cricutmachine staat dat hij wel is overgedragen aan Internationale post... ach.. ik zie het vanzelf.. er zit nu natuurlijk ook een weekend tussen enzo

190

Ik heb nog een programma gevonden, zoals SCAL, denk ik:
Make the cut.
Kent iemand dat?
Niet dat ik een cricut heb, maar het lijkt wel handig  ;)
Zou hem ook liever eens live aan het werk zien dan op youtube.

191

Verootjuh schreef:
cressy schreef:

Heb ik ook geprobeerd, dan moet je een paypal account aanmaken en als je dat wilt doen dan vraagt ie om een creditcard nummer en die heb ik dus niet  :s

192

cressy schreef:
Verootjuh schreef:
cressy schreef:

Heb ik ook geprobeerd, dan moet je een paypal account aanmaken en als je dat wilt doen dan vraagt ie om een creditcard nummer en die heb ik dus niet  :s

je kan ook gewoon alleen met een bankrekening hoor bij paypal,

193

Ouassima23 schreef:

Dames, ben zo blij. Ik ben vrijdag jarig en heb de cricut cake gekregen. we hebben hem gisteren besteld. en hoop maar dat ik hem op tijd ontvang. hiihh Ik heb via paypal betaald en kreeg van hun een mailtje dat de betaling iets van 3 tot 6 dagen kon duren. had iemand dat ook?

Ja dat had ik ook. Het ging erg snel...ik moest wel bij DHL nog € 67 BTW betalen  :grr:
Ik heb €199 bet. + verz +Btw totaal zonder extra artikelen ong.  € 384

194

Ik ben benieuwd wanneer mijn cricut binnenkomt... ik hoop morgen al :-)

195

Dan valt het voor jou nog wel tegen Katy? Het voordeel van via de USA bestellen?  :o

196

annick67 schreef:

Dan valt het voor jou nog wel tegen Katy? Het voordeel van via de USA bestellen?  :o

Als je een bedrijf bent, krijg je de btw weer terug dus het hoeft niet erg te zijn dat je het nu eerst even moet betalen...

197

annick67 schreef:

Nou kan ik niet voor Katy spreken, maar als ik zie dat ze EUR 190\9 voor de cricut heeft betaald dan denk ik dat ze de cricut heeft met daarbij 3 cake cartridges (als ze hem tenminste via cricutmachine heeft gekocht). Die cartridges kosten hier volgens mij zo'n EUR 75,-- per stuk. Dus als mijn idee juist is dan heeft ze toch nog een aardig voordeel behaald.

198

Judith 2 schreef:
annick67 schreef:

Nou kan ik niet voor Katy spreken, maar als ik zie dat ze EUR 190\9 voor de cricut heeft betaald dan denk ik dat ze de cricut heeft met daarbij 3 cake cartridges (als ze hem tenminste via cricutmachine heeft gekocht). Die cartridges kosten hier volgens mij zo'n EUR 75,-- per stuk. Dus als mijn idee juist is dan heeft ze toch nog een aardig voordeel behaald.

ja lijkt mij ook!

er is via marktplaats trouwens een site die verkoopt alle cartridges voor gem. € 40,- p.s.
dus zeker ook de moeite waard!!!

N-Joy Cakes

199

Jaaaaaaaaaah ik heb hem binnen mijn Cricut Cake.
Ik moest helaas ook invoerrechten betalen maar goed, dat is niet anders.

Ga hem eens lekker uitproberen.

Groetjes Gerlinde

200

Gerlinde schreef:

Jaaaaaaaaaah ik heb hem binnen mijn Cricut Cake.
Ik moest helaas ook invoerrechten betalen maar goed, dat is niet anders.

Ga hem eens lekker uitproberen.

deel je nog wel je ervaring met ons? ben erg benieuwd!
ik heb er gisteren ook weer heel de avond mee gespeeld en ben helemaal verkocht.

N-Joy Cakes