1

Onderwerp: rubriek apparaten

Er zijn onderhand zoveel dames met een foodprinter en/of cricutcake (mixers) Is het ook een idee om daar een rubriek voor aan te maken zodat die topics makkelijk terug zijn te vinden. Natuurlijk is zoiets helemaal uit te splitsen met motiefjes e.d. maar een aparte rubriek voor die onderwerpen zou ik al blij zijn.

2

Re: rubriek apparaten

Helemaal mee eens...  :thumb:

3

We gooien het in de groep :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

De rubriek is zojuist gelanceerd :)
In de loop van komende tijd zullen oudere topics die daarin passen, daar ook naar verhuisd worden.

5

Super!  :thumb:

Groetjes Tweety!

6

:thumb:

7

:thumb:  :)

8

Het viel gelijk op! Jippie. :D  :thumb:

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

9

Ik zag het ook vanmorgen! :thumb:

10

Ben er helemaal blij mee!!  :Y

Vraagje.. kunnen alle dames die enthousiast melden dat ze een kennie/K.A. of wat voor merk dan ook hebben gekocht/gekregen daar ook heen verhuizen?

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

11

Bommeltje schreef:

Ben er helemaal blij mee!!  :Y

Vraagje.. kunnen alle dames die enthousiast melden dat ze een kennie/K.A. of wat voor merk dan ook hebben gekocht/gekregen daar ook heen verhuizen?

Oe jaaa, dat zou fijn zijn, krijgen al die berichten ook een mooi verzamelplaatsje, staan ze meteen in de goede rubriek voor vragen en of opmerkingen over de nieuwe aanwinst...

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

12

Mja, ik weet niet... vaak is het gewoon 'jippie ik ben blij' - en dat vind ik meer een babbel dan een Taartdecoratie-topic... ik gooi het  in de groep.

13

ow..  1 algemeen Jippie ik ben blij topic dan?

:lol:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

14

We hebben ge-overlged :Y Blije topics mogen in Babbel om te voorkomen dat je bij het zoeken in de apparaten rubriek vnl. blije topics tegen komt. En een verzamel-blij-blij topic vind ik dan weer niks :nooo

15 Laatst bewerkt door smarianne (02-02-2011 17:02)

euhhh....een topic in babbel met titel; 'ik ben vandaag zo vrolijk' zoals de wud maar dan vzv of ibb....  :D zodat iedereen die heppy de peppy is het daar even kwijt kan en diegenen die wel even mee willen genieten van het geluk dat even kunnen bekijken