Ik ben ook nog niet lang bezig hoor, en heb al heul veul taartspulletjes
in huis. Maar alle uitstekers die ik nog niet heb of nieuwe die nog gaan komen, die hoef ik niet meer aan te schaffen (of alleen nog wat voor workshops) Ik zie het dan ook meer als een heel leuk apparaat wat ik voor m'n hobby graag wil hebben, terug verdienen lukt denk ik alleen maar als je heel veel voor anderen bakt. Maar een leuke hobby kost nu eenmaal geld denk ik dan maar. Maar goed het is wel een heel bedrag dat dan weer wel, ik heb er ook best eventjes over getwijfeld hoor. Kreeg net een telefoontje van DHL dat ie misschien morgen er al is, ik heb 'm maandag pas besteld.
Denk dat je binnenkort wel meer taarten gaat zien, het is wel even uitvinden hoe alles werkt denk ik.
Suuz heeft idd al wel wat taarten geplaatst, snap dat je daar jaloers op bent,ik ook, maar met of zonder cricut op de taarten van Suuz is (bijna) iedereen jaloers.
Zag trouwens wel dat er een speciale actie op cricutmachine.com is, tot middernacht, geen idee of daarna de prijs omhoog zal gaan, maar misschien toch handig om te weten....
Succes met twijfelen