1

Onderwerp: Mijn wedstrijdtaart voor dce

Helaas niets gewonnen, maar het niveau was ook zo hoog vondt ik, echt super gedaan allemaal hoor!

Ik vindt het ook ontzettend leuk om te zien hoe we met z'n allen vooruit gaan hierin... Vorig jaar had ik brons met een taart waarvan ik nu denk nou dat had echt wel beter gekunt... Nu waren er zoveel prachtige taarten, echt mijn petje af voor iedereen!

Hier dan mijn taart:

http://94.100.121.103/1212800001-1212850000/1212804101-1212804200/1212804171_5_4fwi.jpeg

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl

2

Re: Mijn wedstrijdtaart voor dce

O wat gaaf, zoveel details, echt prachtig !!!

Groetjes, Conny

3 Laatst bewerkt door lune (17-01-2011 11:51)

ook al zo'n prachttaart :thumb:

(heb je niet wat extra detailfoto's?)
Supermooi

Alles goed???? nee 3 fout

4

Ik vond deze echt geweldig, Annemieke....Zo veel verschillende technieken gebruikt, alles prachtig afgewerkt. Een duidelijke link naar het thema.  :thumb:

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

5

Wat een supertaart! Er is zoveel te zien.
Gave boetseersels, prachtige bloemen, leuke decoraties.
Helemaal Bollywood! :thumb:  :Y

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

6

Wat jammer, ik vond deze toch echt wel één van de mooiste !!  :thumb:

7

Dit is toch wel een van mijn favorieten, schitterend, wat een kunstwerk! En ik wil ook wel wat detailfoto's zien, graag zelfs!

Kom eens een kijkje nemen in onze winkel in Tilburg, 95m2 taartplezier!

8

WOW, wat een werk moet hier in hebben gezeten!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

9

Ik vond hem erg leuk hoor  ;)

Vele en lieve groetjes Nicole

10

Ik begin me toch echt af te vragen wie er nu wél hebben gewonnen met hun kunstwerk :think:  Want als jij met dit prachtige ontwerp, en zoveeeeel details en prachtige kleuren niet hebt gewonnen....Dan ben ik dus reuze nieuwsgierig naar de winnaars.

Ik vind het iig schitterend  :thumb:  :thumb:

pluk de dag!

11

Mooi kunstwerk goed gedaan hoor!!

12

Wauw! wat super!  :thumb:

13

Wauw! wat super!  :thumb:

Ik vond het een waar kust stukje zeg maar STUK.
Kleuren, details, jammer Annemieke.
Ben dus ook heel benieuwd wie zilver heeft gewonnen.

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

OHHHHHHH die vind ik prachtig. Al die details, super! Toch leuk dat je hebt mee gedaan, ik vind dat ontzettend knap!

16

Nou hij is schitterend hoor, heb net ook wat andere taarten gezien ook mooi hoor, maar die van jou  vind ik toch  ook wel heel prijswaardig. :thumb:

Groetjes Bianca Wolst

17

ik vond dit ook echt een prachtig stapeltaart, jij was een van mijn favoriete :thumb:
Vooral het geheel, super gedaan.
Ja, het klopt het niveau was ook erg hoog. Met z'n allen hebben we het toch maar mooi gedaan.

18

Ik vond je taart ook prachtig  :thumb:

prachtig hoor!! mooie bloemen en kleuren, je topper is echt een topper ;)
heb je nog close ups!

:thumb: ga zo door, volgende wedstrijd vast wel prijs!

I never met a calorie I didn't like....

20

Hij is schitterend! Ik vond hem absoluut één van de mooiste!  :thumb:  :thumb:

I will have poetry in my life. And adventure. And cake. Cake above all - William Shakespeare & me

21

Wauw, hij is schitterend... en wàt een werk zal het geweest zijn! Weet je zeker dat de jury 'm wel heeft gezien?

22

Zijn er dan ook foto's van de in de prijzen gevallen taarten te bewonderen?
Weet iemand waar en/of van wie?

Ik vind deze echt schitterend en helemaal van onder tot  boven in stijl.
Wat een werk zal dit geweest zijn.

23

Wat gaaf al die details!

24

Heel fraai Annemieke!!  :Y

Mooie details, fraaie kleuren.. echt super  :thumb:

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

25

Gisteren hoorde ik ook wel van een aantal mensen dat ze die van mij bij de besten vonden, maar kijk het gaat niet alleen om deze taart he, misschien was mijn proeftaartje wel minder dan de rest, geen idee, want ik heb eerlijk gezegt wel proeftaartjes uitgeprobeerd, maar op het laatst heb ik toch nog wel een groot ding daaraan veranderd kwa ingredient, dus misschien is dat het wel... Ik heb nog wel even met Evelien gesproken (zij zat in de jury) en zij zei dat mijn taart hoog gescoort had, maar er zaten zoveel taarten in de buurt van de 3e plaats... Het schijnt dat daar echt weinig verschil in zat en de andere taarten vonden ze wat meer in thema.

Ik vindt het gewoon erg leuk om met wedstrijden mee te doen en ik vondt er erg mooie taarten tussen zitten en je kan het wel of niet eens zijn met de jury, maar dat hou je. De taarten die gewonnen hebben zijn prachtig en ik gun het die mensen dus ook echt. Ik heb 3 keer aan wedstrijden mee gedaan en ook 3 keer wat gewonnen en nu een keer niet, nou ja dat is dan zo, volgende keer weer beter en ik heb genoten van alle taarten en het hoge niveau en eigenlijk ben ik best trots op iedereen, want dat doen we toch maar even in ons landje... Als je naar de taarten van vorig jaar kijkt dan zijn we met z;n allen echt zo vooruit gegaan en daar mogen we trots op zijn.

Wat dan misschien wel jammer is is dat de publieksprijs dit jaar gewoon vergeten is, want dan had je een oordeel van het publiek gehad t.o.v de jury. De meeste keren is dat wel hetzelfde, maar omdat het niveau nu zo hoog was denk ik dat dat misschien ook wel anders uitgepakt had. Publiek proeft natuurlijk ook niet en gaat echt op uiterlijk af.

Nou een heel verhaal haha, maar het komt erop neer dat ik echt tevreden ben hoor, ik mag bij mjam in zwolle demo's geven en dat is mijn kadootje van afgelopen weekend ;)

Ik zal straks even wat detailfoto's maken...

Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje: www.suikermieke.nl