Gisteren hoorde ik ook wel van een aantal mensen dat ze die van mij bij de besten vonden, maar kijk het gaat niet alleen om deze taart he, misschien was mijn proeftaartje wel minder dan de rest, geen idee, want ik heb eerlijk gezegt wel proeftaartjes uitgeprobeerd, maar op het laatst heb ik toch nog wel een groot ding daaraan veranderd kwa ingredient, dus misschien is dat het wel... Ik heb nog wel even met Evelien gesproken (zij zat in de jury) en zij zei dat mijn taart hoog gescoort had, maar er zaten zoveel taarten in de buurt van de 3e plaats... Het schijnt dat daar echt weinig verschil in zat en de andere taarten vonden ze wat meer in thema.
Ik vindt het gewoon erg leuk om met wedstrijden mee te doen en ik vondt er erg mooie taarten tussen zitten en je kan het wel of niet eens zijn met de jury, maar dat hou je. De taarten die gewonnen hebben zijn prachtig en ik gun het die mensen dus ook echt. Ik heb 3 keer aan wedstrijden mee gedaan en ook 3 keer wat gewonnen en nu een keer niet, nou ja dat is dan zo, volgende keer weer beter en ik heb genoten van alle taarten en het hoge niveau en eigenlijk ben ik best trots op iedereen, want dat doen we toch maar even in ons landje... Als je naar de taarten van vorig jaar kijkt dan zijn we met z;n allen echt zo vooruit gegaan en daar mogen we trots op zijn.
Wat dan misschien wel jammer is is dat de publieksprijs dit jaar gewoon vergeten is, want dan had je een oordeel van het publiek gehad t.o.v de jury. De meeste keren is dat wel hetzelfde, maar omdat het niveau nu zo hoog was denk ik dat dat misschien ook wel anders uitgepakt had. Publiek proeft natuurlijk ook niet en gaat echt op uiterlijk af.
Nou een heel verhaal haha, maar het komt erop neer dat ik echt tevreden ben hoor, ik mag bij mjam in zwolle demo's geven en dat is mijn kadootje van afgelopen weekend 
Ik zal straks even wat detailfoto's maken...
Ben je benieuwd naar mijn nieuwste taarten/cc's Neem dan hier een kijkje:
www.suikermieke.nl