1

Onderwerp: heppy de peppy

met mijn investering in een foodprinter . Ook met ontdekking colourlovers waar Riette me op wees en ik ook terug vond in een tip van Kwebbeltje. Bedankt dames! Menig uurtje achter pc gezeten deze week.

Dit taartje was voor een sis van mijn vriend Bennie. Ik kom vaak niet aan weggevertjes toe maar nou wilde ik persé omdat ze altijd met geweldige zelfgemaakte bloemstukken bij me komt.
Hij was gevuld met een witte chocolade room en frambozen jam.
Ben zelf weg van het printje waarvan ik zelf het ontwerp heb gemaakt :D.
Het is het 2e taartje met de printer deze week.....de 1e vond ik zelf niet zo geweldig en was voor nichtje. Dat zijkantprintje rolde er anders uit dan ik voor me op het scherm had en had zelfde vulling maar was 1 maatje groter. Hield door 40 ajax logo's op ouwel printen een plekje over voor het vogeltje. Zo kwam dit tot stand eigenlijk. Hij staat ook zo mooi niet op de foto. Nichtje was er wel weer blij mee en dat scheelt dan weer.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VCAY87MK.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-WWDG3K6W.jpg

2

Re: heppy de peppy

Super leuke taarten! Mooi strak ook  :thumb:

Ik vind ze allebei helemaal leuk!
Is dat nou moeilijk uitvogelen hoe je met zo'n foodprinter moet printen? En wat voor materiaal heb je voor die zijkant gebruikt? Het is idd een geweldig printje.

Life is what you bake it.

4

Jij hebt in ieder geval plezier van je printer! Zelf printje ontworpen....toe maar......al meteen voor gevorderden  :thumb:
Ik vind de bruine/blauwe taart erg mooi, ik val altijd voor deze kleuren combi.
Voor Ilse is ook leuk: zo'n rand is natuurlijk wel super! Maar het plaatje als puzzel vind ik zelf toch iets sprekender  :) (maar ik begrijp jouw keuze voor dit).

Groet, Jolanda

mooi hoor  :thumb:

cake my day

6

zijkant printje is frosty sheet lilian, omdat dit zeer buigzaam is.
Op zich is het niet moeilijk uitvogelen en wat ik er tot nu toe van heb begrepen is dat je ouwel voorin moet doen en frosty, icing en chocolade bovenin. Wat je dan in je instellingen wel even moet aangeven.
En volgens mij had ik de frosty sheet er verkeerd om in, er zit n.l. stukje plastic aan en die moet er volgens mij eerst in, doordat ik er um verkeerd om in had kwam ie er niet strak in waardoor mijn printje ook scheef begon en hij wel anderhalve cm oversloeg. Dus bij paginainstelling via word heb ik marges ook veranderd en zijkant op o,5 cm ingesteld....
Je komt er wel achter als je dr mee aan de slag gaat. En bv bij colourlovers pakt hij de hele lichte kleuren niet en blijft het wit dus beetje donkerder maken die kleuren.
'k hoop dat je dr wat van snapt.

Erg mooi,en mogen er maar vele taartje volgen met mooie printjes :Y

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

8

ik ben dat volledig met je eens Jol maar er is hier een maar...de ruimte die ik overhield op ouwel en ik was niet van plan een taartje voor haar te maken omdat ik een gyn. afspraak had vrijdag waar ik niet echt naar uit zat te kijken :( Maar ik bed8 me dat ik eigenlijk niet kon maken geen taart voor haar te maken........maar wist ook niet hoe ik bij gyn. vandaan zou komen.
Dus ben ik donderdagavond met de taart begonnen en vrijdagavond heb ik um een beetje afgemaakt terwijl taartje voor Sis bennie ook lag te wachten........

9

Gave patroontjes!!! En supernetjes verwerkt, top! :thumb:

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

10

Gefeliciteerd met je foodprinter! Ik zie dat er al veel plezier aan beleeft. Je taarten zijn leuk geworden!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

11 Laatst bewerkt door Jol321 (16-01-2011 15:28)

Ik schreef ook al: alle begrip voor jouw keuze! En lief, dat je toch een taart voor je nichtje gemaakt hebt!

Groet, Jolanda

12 Laatst bewerkt door bo (16-01-2011 15:54)

prachtige kleuren! mooi ontwerp! Ik snap wel dat je heppy bent met je foodprinter! ik wil ook!

groetjes van Mireille

Mooi zeg!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

14

Wow Marianne, wat een mooie taarten!

Je kan inderdaad zulke mooie dingen doen met zo'n foodprinter! Alleen vind ik t soms nog wel eens lastig om mooie en geschikte printjes te vinden...

Mocht ik binnenkort weer eens een printje nodig hebben, kan ik dan bij je aankloppen? Werk dan wel niet meer in Damwald, maar ik ben er tenslotte zo!

Taart en meer...
www.zoetmetstijl.nl

15

de bovenste foto is de bovenkant gemaakt van chocola?
mooi gedaan!

16

de hele taart is bekleed met chocolade fondant olivierd

17

Ik vind ze erg leuk, en ook zo een moie kleur blauw bij die eerste taart Ik ben ook hepiedepeppie met mijn printer hoor, echt leuk speelgoed  :Y

18 Laatst bewerkt door gertieneke (21-02-2011 00:25)

Foutje 2 x op de oké knop ;(

19

chocolade fondant is dat gewoon bruine fondant of is dit wat speciaals?

20

als je echt diep bruin wilt dan lukt je dat niet met bruine kleurstof dus dit is echt chocolade fondant die je dan ook weer tinten lichter kan maken met witte fondant er door.
kijk maar es in de webshop

21

mooi hoor echt leuk gedaan.

22

Erg mooi gedaan en ik wil ook een foodpinter :Y ..zo gaaf die prints.

Liefde maakt het onmogelijke mogelijk.
http://www.facebook.com/pages/Cherry-Bl … 1132449936

23

mooi... wat heb je voor printer aangeschaft..?

gr, Miriam

****** Mijn motto was altijd: Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd... maar gelachen kan je ook vervangen door: gebakken ;-) ******

24

Mooi! Ik vind die randen geweldig.
Ik heb dus al  :o 3 jaar een printer staan te verstoffen...Niels heeft er 1x foto-ccs van zijn klas meegemaakt ( waarbij iedereen met wreed enthousiasme een ander opvrat hihi) en verder 1x voor mijn verjaardag... oh maar nu ik ben ik blij dat ik 'm toch nog niet verkocht heb.
Maar passen die icingsheets ook mijn Canon3500 of...?

(Ik ga gewoon de baas bellen en zeggen dat ik toe ben aan een sabbatical, hihi...nog zoveel te taarten en nooit tijd)

Groetjes Sas

25

Ik vind ze ook beide heel erg leuk!