Onderwerp: heppy de peppy
met mijn investering in een foodprinter . Ook met ontdekking colourlovers waar Riette me op wees en ik ook terug vond in een tip van Kwebbeltje. Bedankt dames! Menig uurtje achter pc gezeten deze week.
Dit taartje was voor een sis van mijn vriend Bennie. Ik kom vaak niet aan weggevertjes toe maar nou wilde ik persé omdat ze altijd met geweldige zelfgemaakte bloemstukken bij me komt.
Hij was gevuld met een witte chocolade room en frambozen jam.
Ben zelf weg van het printje waarvan ik zelf het ontwerp heb gemaakt
.
Het is het 2e taartje met de printer deze week.....de 1e vond ik zelf niet zo geweldig en was voor nichtje. Dat zijkantprintje rolde er anders uit dan ik voor me op het scherm had en had zelfde vulling maar was 1 maatje groter. Hield door 40 ajax logo's op ouwel printen een plekje over voor het vogeltje. Zo kwam dit tot stand eigenlijk. Hij staat ook zo mooi niet op de foto. Nichtje was er wel weer blij mee en dat scheelt dan weer.

https://www.facebook.com/mariannesgebaksels

(maar ik begrijp jouw keuze voor dit).
Maar ik bed8 me dat ik eigenlijk niet kon maken geen taart voor haar te maken........maar wist ook niet hoe ik bij gyn. vandaan zou komen.
3 jaar een printer staan te verstoffen...Niels heeft er 1x foto-ccs van zijn klas meegemaakt ( waarbij iedereen met wreed enthousiasme een ander opvrat hihi) en verder 1x voor mijn verjaardag... oh maar nu ik ben ik blij dat ik 'm toch nog niet verkocht heb.