Onderwerp: hoe quote (citeer) je iemand?
kan iemand mij uitleggen hoe je er maar één quote inzet, want dat lukt bij mij niet eens!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » hoe quote (citeer) je iemand?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
kan iemand mij uitleggen hoe je er maar één quote inzet, want dat lukt bij mij niet eens!
Door op `citeer` te drukken!
ik doe altijd citeer, ctrl-c, terug naar het topic, weer citeer, ctrl-v en zo verder
Als ik meerdere berichten wil citeren open ik een nieuw tabblad en op het topic waarin ik bezig ben. Dan klik ik op het eerste bericht dat ik wil citeren en kopieer dat naar het eerste tabblad. Vervolgens ga ik weer terug naar het tweede tabblad en druk op terug. Dan klik ik op het tweede bericht dat ik wil citeren, kopieer dat en plak het weer in het berichtje in het eerste tabblad.
Kunnen jullie het nog volgen
En ineens zie ik ook dat dit al een oer-oud topic is
[edit] oh maar wel met een nieuwe vraag
Na 3 jaar mag je echt heus eerlijk waar een nieuw topic openen...
En om dat te demonstreren, splits ik deze naar een nieuw topic.
maar kopieer je dan de tekst van de ander? want ik zag ook ergens dat je dan de naam van de ander moet aanklikken, maar als diegene meerdere berichten heeft lukt dat ook niet echt denk ik????
sorry voor zoveel vragen maar ik kom nooit zoveel op topics
dit is eigenlijk de eerste
Maar je hebt toch 65 berichtjes??
Als je iemand wilt citeren, klik rechts onder betreffend berichtje op Citeer, dat staat naast Melden en Bewerk. Dan krijg je een nieuw venster waaronder je dan je tekst kunt plaatsen. 't Is echt niet zo ingewikkeld hoor
ja, ik bedoel dat het de eerste keer is dat ik iemand op die manier wil citeren.
Maar je hebt toch 65 berichtjes??
Als je iemand wilt citeren, klik rechts onder betreffend berichtje op Citeer, dat staat naast Melden en Bewerk. Dan krijg je een nieuw venster waaronder je dan je tekst kunt plaatsen. 't Is echt niet zo ingewikkeld hoor
ohhh, zo dus .......dankje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » hoe quote (citeer) je iemand?