Re: Groothandel waar je je kapsels helemaal kant & klaar kan kopen??
dat vroeg ik mij nu ook wel af.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Groothandel waar je je kapsels helemaal kant & klaar kan kopen??
dat vroeg ik mij nu ook wel af.....
Waarom heb je alle berichten ge-quote zonder een reactie achter te laten??
wat is ge-quote
En anders misschien toch maar een slotje![]()
![]()
idd mag er alstublieft een slot op want nu wordt het echt niet leuk meer
mathanja schreef:Rafaela schreef:Ik heb er wel eens in duitsland gekocht en ook wel eens hier bij een supermarkt, weet even niet meer precies welke, maar mijn ervaring is dat ze niet lekker zijn
Het zijn ook lage kapsels en vaak erg droog
heb nog geen ervaring met kapsels uit de supermarkt eerlijk gezegd ze zullen idd wel droog zijn als je zelf maakt zijn ze vers maar als je veel workshops geeft pffffffff dan weet ik niet of ik het dan nog wel zo leuk vind om te bakken snap je ...
uhm ik bedoel dit niet verkeerd, maar als je workshops gaat geven, dan weet je dat het veel werk is. Persoonlijk vind ik niet dat je mensen een droog kapsel kunt verkopen (want dat is eigenlijk wat je doet) alleen omdat je geen zin hebt om te bakken. Sorry maar ik vind dat het erbij hoort als je workshops geeft en ja het is enorm veel werk. Ik denk dat het heel vaak onderschat wordt. De meeste mensen die beginnen denken dat je zo even snel geld verdient, maar als je alle uren telt, dan hou je nog niet zo veel over. Bovendien maak je niet echt reclame voor jezelf als mensen gaan rond vertellen dat je droge kapsels hebt
Tja persoonlijk kies ik dan liever voor kwaliteit, ookal kost het dan net wat extra tijd
Het topic was allang weggezakt totdat jij elke berichtje ging citeren.
Dat betekent dus quoten: citeren. Dat is wat je op pagina 3 met 8 verschillende berichten hebt gedaan, zonder dat je een reactie hebt gegeven.
Maar het gaat nu nergens meer over, dus dat slotje is ok hoor.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » Groothandel waar je je kapsels helemaal kant & klaar kan kopen??