1 Laatst bewerkt door mathanja (12-01-2011 10:55)

Onderwerp: Groothandel waar je je kapsels helemaal kant & klaar kan kopen??

iedereen bedankt v/d reacties weet intussen genoeg :Y

Re: Groothandel waar je je kapsels helemaal kant & klaar kan kopen??

Sorry ik kan je helaas niet helpen,maar heb je wel ff gemeld want je staat in de verkeerde rubriek  :+

Veel liefs Esther mv Nick en Sanne.

3

"Over de site" is dè plek voor vragen over de site. En dus niet voor vragen over groothandels :)

[MOVE] --> Taartdecoratie algemeen

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Tis geen groothandel maar bij de AH liggen ze in het schap?

Say YES with joy. Say NO without fear.

5

Esther mv Nick en Sanne schreef:

Sorry ik kan je helaas niet helpen,maar heb je wel ff gemeld want je staat in de verkeerde rubriek  :+

;) thxs dacht dat ik in de goeie zat

6

Thimomam schreef:

Tis geen groothandel maar bij de AH liggen ze in het schap?

wij hebben geen AH dus mocht ik een x dichtbij in de buurt zijn ;)
wat bedoel je met er zijn er genoeg en wees jezelf???

7

Lokale bakker proberen?

ben nu ook wel heeeeel  nieuwschierig....bij de ah nog nooit gezien...

9

Ik heb er wel eens in duitsland gekocht en ook wel eens hier bij een supermarkt, weet even niet meer precies welke, maar mijn ervaring is dat ze niet lekker zijn  :nooo Het zijn ook lage kapsels en vaak erg droog  :/

Veel liefs Rafaëla

10

mathanja
bij roos banket kun je ze kant en klaar bestellen
succes

11

miep75 schreef:

mathanja
succes

Op de site staan ze niet meer.............althans via google kwam ik er en kreeg een foutmelding?

12 Laatst bewerkt door mathanja (11-01-2011 08:04)

Karin09 schreef:
miep75 schreef:

mathanja
succes

Op de site staan ze niet meer.............althans via google kwam ik er en kreeg een foutmelding?

ok ik zal weer gaan googlen
ik zal gaan surfen mocht ik het adres weten dan krijg je gelijk dit van me te weten :)  :)

13 Laatst bewerkt door mathanja (11-01-2011 08:05)

Rafaela schreef:

Ik heb er wel eens in duitsland gekocht en ook wel eens hier bij een supermarkt, weet even niet meer precies welke, maar mijn ervaring is dat ze niet lekker zijn  :nooo Het zijn ook lage kapsels en vaak erg droog  :/

heb nog geen ervaring met kapsels uit de supermarkt eerlijk gezegd ze zullen idd wel droog zijn als je zelf maakt zijn ze vers maar als je veel workshops geeft pffffffff dan weet ik niet of ik het dan nog wel zo leuk vind om te bakken snap je

14

mirandawoudstra schreef:

ben nu ook wel heeeeel  nieuwschierig....bij de ah nog nooit gezien...

zo gauw als ik meer weet dan laat ik het je gelijk weten :Y

15 Laatst bewerkt door annick67 (25-12-2010 20:45)

Karin09 schreef:
miep75 schreef:

mathanja
succes

Klopt, Roos Banket is opgehouden per 21 december 2010, bestaat dus niet meer.......

Kijk maar op roosbanket.nl

16

annick67 schreef:
Karin09 schreef:
miep75 schreef:

mathanja
succes

Klopt, Roos Banket is opgehouden per 21 december 2010, bestaat dus niet meer.......

Kijk maar op roosbanket.nl

Weet je zeker dat ze ophouden te bestaan. Zou het niet gewoon een kerstsluiting zijn?

17

Volgens mij ophouden, zeker ook omdat het assortiment rap minder wordt/is geworden.

Kijk maar eens rond op de site, vrijwel niks is meer bestelbaar.....

18

annick67 schreef:

Volgens mij ophouden, zeker ook omdat het assortiment rap minder wordt/is geworden.

Kijk maar eens rond op de site, vrijwel niks is meer bestelbaar.....

Je hebt gelijk. Het is wel heel erg kaal.....

19

Kan weleens kloppen ja...........

Vanaf 20 December is Roos Banket Gesloten

16 December  Nogmaals een prijsverlaging!!! (LAATSTE VERLAGING)
OP = OP

20

Ja ze zijn er mee opgehouden.

www.spullenvoorjetaart.nl  www.taartvoorgrootenklein.nl Taartwinkel en workshops in Dordrecht. Ook voor PME en Wilton.

21

mathanja schreef:

;) thxs dacht dat ik in de goeie zat

Daar snap ik nou echt niks van.... je stond in "Over de site"??

Maar als je begint met workshops geven, kun je dan niet beter eerst beginnen met kapsels (leren) maken? Je bent toch net begonnen? Of stel ik nu een erg rare vraag?

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

22

Dat zat ik me ook al af te vragen :chinrub:  je stekt eind november de vraag hoe je biscuit moet bakken omdat je de mix van funcakes niet snapt en dan ga je workshops geven. Het lijkt me dat je dan eerst de basis moet begrijpen? Of lees ik je bericht nou verkeerd ?

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

23

Hallo dames!

Kant en klare kapsel kunnen jullie gewoon bij Sligro en Hanos inkopen!

Succes,

Grtz,
Miruna

Miruna's Cakes te Helmond

24

mathanja schreef:
Rafaela schreef:

heb nog geen ervaring met kapsels uit de supermarkt eerlijk gezegd ze zullen idd wel droog zijn als je zelf maakt zijn ze vers maar als je veel workshops geeft pffffffff dan weet ik niet of ik het dan nog wel zo leuk vind om te bakken snap je vind het ook erg kinderachtig van m'n buurvrouw...

uhm ik bedoel dit niet verkeerd, maar als je workshops gaat geven, dan weet je dat het veel werk is. Persoonlijk vind ik niet dat je mensen een droog kapsel kunt verkopen (want dat is eigenlijk wat je doet) alleen omdat je geen zin hebt om te bakken. Sorry maar ik vind dat het erbij hoort als je workshops geeft en ja het is enorm veel werk. Ik denk dat het heel vaak onderschat wordt. De meeste mensen die beginnen denken dat je zo even snel geld verdient, maar als je alle uren telt, dan hou je nog niet zo veel over. Bovendien maak je niet echt reclame voor jezelf als mensen gaan rond vertellen dat je droge kapsels hebt :S Tja persoonlijk kies ik dan liever voor kwaliteit, ookal kost het dan net wat extra tijd ;)

Veel liefs Rafaëla

25

idd,ik heb weken dat ik 25 kapsels sta te bakken en dan nog alle botercreme,alles in spuitzakken(wegwerpsnoepzakken)doen per persoon,marsepein wegen,verpakken,met de voorbereidingen ben je al uren bezig,maar ook dat hoort erbij,ik vind dat alles van goede kwaliteit moet zijn en tot in de puntjes verzorgd van begin tot het eind!,dan komen de mensen ook terug :Y

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal