Onderwerp: Allemaal enkeltjes deze week
Deze week bijna allemaal uitzonderingen.....De 1 wilde een klein taartje, de anderen een simpel taartje, nog cupcakes extra etc etc waardoor het toch best wel druk werd:
Manlief was jarig eind dec en wilde deze week (als alle collega's weer terug zijn van vakantie) trakteren: 2 afdelingen, 2 taarten. Mocht er niet meer dan 2 uur mee bezig zijn, was zijn enige eis. Dat is me nog nooit gelukt
dus nu ook niet
Lekker iets gemaakt, dat ik zelf leuk vind
, geïnspireerd door de Pip-taart van Annette:

gevuld met Mona toetje van het jaar: bokkepootjes met choc.saus
Voor de moeder van een vriendin, die persé 1 laag vierkante taart wilde (30x30 cm) in bruin met simpele roze/witte versiering (ik heb de sea holy uitsteker gebruikt, die ik vorig jaar op de beurs in Birmingham had gekocht):

gevuld met 3 lagen chipolatapuddding van Mona
Voor een bevriende kapster (naast 50 cupcakes voor de opening van de kapsalon) ook een "eenvoudig"Hello Kitty taart voor de 4 jarige dochter (+20 traktatie cupcakes met Hello Kitty)

gevuld met 3 lagen mergpijpjesroom

En voor de vader van een juf van school: "graag een Abraham plaatje met de kleuren van Feijenoord en als het kan iets van Feijenoord?" Alhoewel ik geen Feijenoord taarten meer wil maken, had ik nog een print liggen, die ik toch maar gebruikt heb....

gevuld met 3 laagjes mergpijpjesroom en en 1 laagje aardbeienjam
, wat een geweldig mooie uitsteker en geweldige kleurencombi.