1

Onderwerp: Allemaal enkeltjes deze week

Deze week bijna allemaal uitzonderingen.....De 1 wilde een klein taartje, de anderen een simpel taartje, nog cupcakes extra etc etc waardoor het toch best wel druk werd:

Manlief was jarig eind dec en wilde deze week (als alle collega's weer terug zijn van vakantie) trakteren: 2 afdelingen, 2 taarten. Mocht er niet meer dan 2 uur mee bezig zijn, was zijn enige eis. Dat is me nog nooit gelukt  :nooo  dus nu ook niet  :D
Lekker iets gemaakt, dat ik zelf leuk vind  :Y , geïnspireerd door de Pip-taart van Annette:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-GSFZVNQF.jpg

gevuld met Mona toetje van het jaar: bokkepootjes met choc.saus

Voor de moeder van een vriendin, die persé 1 laag vierkante taart wilde (30x30 cm) in bruin met simpele roze/witte versiering (ik heb de sea holy uitsteker gebruikt, die ik vorig jaar op de beurs  in Birmingham had gekocht):

http://www.mijnalbum.nl/Foto-P7FVGC8W.jpg

gevuld met 3 lagen chipolatapuddding van Mona

Voor een bevriende kapster (naast 50 cupcakes voor de opening van de kapsalon) ook een "eenvoudig"Hello Kitty taart voor de 4 jarige dochter (+20 traktatie cupcakes met Hello Kitty)

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HGKOH6AT.jpg

gevuld met 3 lagen mergpijpjesroom

http://www.mijnalbum.nl/Foto-ULKMK4UW.jpg

En voor de vader van een juf van school: "graag een Abraham plaatje met de kleuren van Feijenoord en als het kan iets van Feijenoord?" Alhoewel ik geen Feijenoord taarten meer wil maken, had ik nog een print liggen, die ik toch maar gebruikt heb....

http://www.mijnalbum.nl/Foto-PDHJNSMI.jpg

gevuld met 3 laagjes mergpijpjesroom en en 1 laagje aardbeienjam

Groet, Jolanda

2

Re: Allemaal enkeltjes deze week

Wat een mooie strakke taarten. Ik vind de rand van de Hello Kitty taart wel heel leuk.

"You may be only one person in the world,
but you may also be the world to one person."

3

Allemaal weer plaatjes van taarten, maar heb een voorkeur voor de vierkante :thumb: , wat een geweldig mooie uitsteker en geweldige kleurencombi.

Love at first bite!
www.sprookjestaarten.be

4

Prachtig allemaal, vooral de PIP

5

deze zijn leuk,de eerste met het bekende vogeltje,vind de meeste niet echt zo, maar deze vind ik wel  :thumb: leuk,net ff anders.
taartgroetjes Carla

6

mooie parade!

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

7 Laatst bewerkt door Wendyke (10-01-2011 11:38)

Allemaal prachtige taarten. Vind vooral je pipjes erg leuk en lief.

www.wenskoekjes.nl voor koekjes naar wens en workshops!
Groetjes, Wendy

8

ziet er heel leuk uit!!

9

Heel erg mooi, vooral al pip taart! Waar heb je de taart mee bekleed? En welke kleur heb je gebruikt? Zijn het nou kleine roosjes die je op de taart hebt gedaan?

10

Wat een super parade!!!

11

Erg mooi, piptaart is wel mijn favoriet!

"Een goede taart, is zijn zonde altijd waard"       Bezoek mijn facebookpagina: Debby's Bakkerijtje

12

Prachtig allemaal!!! Mooie strakke taarten! :thumb:

13

Alexandra13 schreef:

Heel erg mooi, vooral al pip taart! Waar heb je de taart mee bekleed? En welke kleur heb je gebruikt? Zijn het nou kleine roosjes die je op de taart hebt gedaan?

Ik werk meestal met marsepein maar licht blauw is niet te maken met marsepein. Ik heb hier half marsepein half fondant gemengd en een beetje sky blue van Wilton er aan toegevoegd.
En het zijn inderdaad rolroosjes.

Groet, Jolanda

14

Echt geweldig leuke taarten allemaal!
Vind vooral je 2 piptaartjes helemaal super :)

Trotse mama van een mooie zoon - 24 oktober 2012
én dochter - 21 januari 2014

15

Wat een mooie taarten!! Mag ik vragen welk merk bakblikken je gebruikt voor je vierkante taarten?

Groetjes, Daphne

16

En al die enkele taarten zien er allemaal prachtig uit,mooi gedaan.

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

17

Vind je parade mooi hoor, maar je pip (ik dacht dat het jojanneke was) het aller leukst. Je taarten zien er trouwens mooi strak uit. :thumb:

Groetjes Bianca Wolst

18

Bianca Wolst schreef:

Vind je parade mooi hoor, maar je pip (ik dacht dat het jojanneke was) het aller leukst. Je taarten zien er trouwens mooi strak uit. :thumb:

Je hebt helemaal gelijk: pipstijl met Jojojanneke plaatje  :D ! Dank je voor het compiment

Daphne91 schreef:

Wat een mooie taarten!! Mag ik vragen welk merk bakblikken je gebruikt voor je vierkante taarten?

De bruine taart is 30x30 cm gebakken in een vierkant blik van piece of cake. De blauwe is 22,5x22,5 is van pme.

Groet, Jolanda

19

Jol321 schreef:
Daphne91 schreef:

De bruine taart is 30x30 cm gebakken in een vierkant blik van piece of cake. De blauwe is 22,5x22,5 is van pme.

Bedankt voor je antwoord. :) Ik wil namelijk vierkante bakblikken gaan kopen, maar was aan het twijfelen of de hoeken van PME wel strak genoeg zouden zijn en die van jou zien er strak uit, dus ik denk dat ik maar voor PME ga.

Groetjes, Daphne

20

Echt een superparade! :thumb:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

21

Ze zijn allemaal geweldig. Maar I love the PIP!

22

Wat gaaf zeg, vooral je vogel taart! Heel mooi gedaan.  :thumb:

Ik ben niet chaotisch, ik orden gewoon anders!

23

Ik vind die pip taarten zo super, die ga ik zeker een keer inspipikken, en dan dus van jou en van Annette! :lol:

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

24 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (11-01-2011 05:56)

Mooie parade!!! Ik ben fan van je pip/Jojanneke taarten :thumb:

25

:thumb:  :thumb: