Onderwerp: hoe plaats ik een foto
ik wil in het topic voor taarten m'n foto plaatsen maar dit werkt niet hoe kan dit???
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » hoe plaats ik een foto
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
ik wil in het topic voor taarten m'n foto plaatsen maar dit werkt niet hoe kan dit???
Heb je je foto's al ergens online staan? Op je site bijvoorbeeld, of hyves, of mijnalbum?
Het is altijd een beetje "vogelen" in het begin, maar het gaat je lukken met:
http://www.youtube.com/watch?v=YmeZdgTkmyQ
Succes!
kijk anders even bij de topics van 'over de site'
Heb je je foto's al ergens online staan? Op je site bijvoorbeeld, of hyves, of mijnalbum?
ja 'k heb de foto in m'n hyve staan
Okee.
Open je foto op hyves, klik met je rechter muisknop erop en ga naar eigenschappen.
Selecteer het stukje tussen http:// en .jpeg (meestal zie je niet alles staan, dus goed opletten dat je alles selecteert).
Dan kopiëren en hier plakken tussen [img]en[/img].
Succes!
Ik gebruik altijd de site www.imageshack.us
Daar kan je ieder plaatje/ foto die je hebt omtoveren naar een link die je zo op een forum kan plaatsen
Easy as pie
Okee.
Open je foto op hyves, klik met je rechter muisknop erop en ga naar eigenschappen.
Selecteer het stukje tussen http:// en .jpeg (meestal zie je niet alles staan, dus goed opletten dat je alles selecteert).
Dan kopiëren en hier plakken tussen [img]en[/img].Succes!
of gewoon rechtermuisknop en dan klikken op afbeeldingslokatie kopiëren. Dan plakken tussen [img ] en [ /img] (zonder spaties)
Ik heb het gelijk even getest, maar ik zie nergens afbeeldingslocatie staan...
dat rechter muisknop werkt volgens mij alleen als je op een mac werkt, onder windows staat het er idd niet bij.
(Mac is toch makkelijker )
Ooit ga ik ook nog wel aan de mac
ik heb geen mac, gewoon windows...werkt hier prima!
Bij rechtermuisknop, zie ik staan;
bladwijzer voor deze koppeling maken
koppelingslocatie kopiëren
Je moet wel de afbeelding op zijn grootst, dus zoals als je er een berichtje bij wilt plaatsen.
edit: Ik zie het al, het heeft met de browser te maken. In internet explorer gaat dit niet werken. Ik gebruik firefox, daar werkt het wel
Ik heb zowel een mac als een pc en volgens mij werkt het hetzelfde. Je klikt op de foto, dan klik rechter muis en kopiert de afbeeldingslocatie.
Dan plakken tussen [img ] en [ /img] (zonder spaties)
Echt het gaat lukken, even doorzetten. Het is heerlijk computeren op je mac!
Succes!
Zo vooruitstrevend ben ik niet, ik zit gewoon nog lekker ouderwets te mutsen met explorer
Zo vooruitstrevend ben ik niet, ik zit gewoon nog lekker ouderwets te mutsen met explorer
ga het proberen
ja het is me gelukt om foto's te plaatsen thxs voor alle goeie tips
ja het is me gelukt om foto's te plaatsen thxs voor alle goeie tips
hihi... bijna! Je moet wel de adressen naar je foto tussen [ img] en [/ img] (zonder spaties dan) plaatsen.
Waarom kan het eigenlijk niet op de allersimpelste manier, dus gewoon direct vanuit "Mijn afbeeldingen"?
Omdat het hosten van duizenden foto's veel schijfruimte en dataverkeer kost en dat dan allemaal op conto van DLT komt, en dat vind ik een beetje te kostbaar
Mijnalbum.nl of bijv. Tinypic.com zijn prrrríma alternatieven.
Inderdaad mij lukte het foto's plaatsen ook niet en toen gaf Marianne de tip om via Tinypic.com.
En sindsdien lukt het mij ook jippie
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » hoe plaats ik een foto