Re: my Royal Winter Queen
Hij is weer geweldig!
Is de achterkant nu veel hoger dan de voorkant? Een erg mooi effect!
Groetjes Heidi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » my Royal Winter Queen
Hij is weer geweldig!
Hij is weer geweldig!
nee, tenminste... niet de bedoeling whahahaha. ze komen ongeveer gelijk uit 
je zou het wel een keertje zo kunnen doen denk ik. dan zou ik een topsy maken en die wavy snijden...
Wow!
Een echte Kwebbel. Echt super mooi!!!!
Ik zou bijna op hyves gaan, wat een pracht exemplaar.
Super geweldig!
Wacht ff................................................................................................
............................................................................................................
............................................................................................................
Ik moest ff m'n kin van de grond rapen.
Jemig zeg wat een geweldige taart weer, ongelooflijk wat jij allemaal voor mekaar eh...bakt 
Weer een beauty, leuke nieuwe wave hoor 
wat een pracht van een taart 
heeeel erg mooi! en de kleuren vind ik ook erg gaaf.
Hoi Brenda,
Dan ook nog even via deze weg. Hij is prachtig. Die meerdere dieptes in je wavy
Je parelrand aan de onderkant van de taart is ook prachtig. Chique taart en prachtige uitvoering!!!
Jammer dat de Romanovs zijn uitgestorven, je zou zo als huisbanketbakker aan de slag kunnen denk ik

WAANZINNIGGGGGGG weer ,je moeder zei al zit in de familie
maarrrrr kan weer heel veel leren als ik dit zie ,deze is ook echt weer te gek
en vind jouw zilver zoooooo mooi,(ben stiekum weer trots
)
Carla X
heel mooi
ooooh, wat een plaatje weer, zag hem net al voorbij komen op je hyves. Maar ja je weet het, ben fan van jouw taarten
, dat parelrandje vanonder is een leukerd zeg. 
dank jullie wel dames!
@ Carla. dit zilver is lichtgrijze fondant gedust met een mengsel van Pearl white met sparkle (dat heb ik in een grote kwast gemengd zitten)
kijk...dit is dan weer ff anders als de "gewone"(ik doe t je niet na
) wavy.
ziet er super uit
Mooi hoor, Brenda!
Mooi zeg!! Jeetje, wat netjes weer. Complimenten, een echt kunstwerk. 
Prachtig!!!!! En enorm creatief!! Petje af hoor!!

Meid wat een supervorm! Heeel gaaf gedaan! Toppie weer!
wooowwwww ja, en weer een geweldig exemplaar uit de handen van kwebbeltje. Petje af voor de creativiteit!!
Ik vind hem ook geweldig!!!!
Dit is toch geen taart meer maar een kunstwerk
zucht.....
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » my Royal Winter Queen