26

Re: my Royal Winter Queen

Hij is weer geweldig!

Is de achterkant nu veel hoger dan de voorkant? Een erg mooi effect!

Gewoon omdat het leuk is een taart te zijn
Groetjes Heidi

27 Laatst bewerkt door kwebbeltje (28-12-2010 11:24)

Heidimaris schreef:

Hij is weer geweldig!

Is de achterkant nu veel hoger dan de voorkant? Een erg mooi effect!

nee, tenminste... niet de bedoeling whahahaha. ze komen ongeveer gelijk uit ;)
je zou het wel een keertje zo kunnen doen denk ik. dan zou ik een topsy maken en die wavy snijden...

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

28

Prachtig!

29

Wow!

30

Een echte Kwebbel. Echt super mooi!!!!

31

Ik zou bijna op hyves gaan, wat een pracht exemplaar.

Groetjes en veel bakplezier,
Lucy

32

Super geweldig!

33

Wacht ff................................................................................................
............................................................................................................
............................................................................................................
Ik moest ff m'n kin van de grond rapen.

Jemig zeg wat een geweldige taart weer, ongelooflijk wat jij allemaal voor mekaar eh...bakt  ;)

Taartalataaaaaaaaaaaaaa

Weer een beauty, leuke nieuwe wave hoor  :thumb:

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

35

wat een pracht van een taart  :thumb:

36

heeeel erg mooi! en de kleuren vind ik ook erg gaaf.

37

Hoi Brenda,

Dan ook nog even via deze weg. Hij is prachtig. Die meerdere dieptes in je wavy  :thumb:
Je parelrand aan de onderkant van de taart is ook prachtig. Chique taart en prachtige uitvoering!!!

38

Jammer dat de Romanovs zijn uitgestorven, je zou zo als huisbanketbakker aan de slag kunnen denk ik  :thumb:  :thumb:  :thumb:

"Life begins where your comfortzone ends."

39

kwijl!!! hij is mooooi

groeten, Bianca
TAART in huis

40

WAANZINNIGGGGGGG weer ,je moeder zei al zit in de familie  :lol: maarrrrr kan weer heel veel leren als ik dit zie ,deze is ook echt weer te gek :thumb: en vind jouw zilver zoooooo mooi,(ben stiekum weer trots  ;) )
Carla X

41

heel mooi

dyslexie. is dat zoiets als geen letters in de soep lusten?
www.happytaarten.nl  groetjes yvon en lisa

42

ooooh, wat een plaatje weer, zag hem net al voorbij komen op je hyves. Maar ja je weet het, ben fan van jouw taarten :P , dat parelrandje vanonder is een leukerd zeg. :thumb:

Groetjes Bianca Wolst

43

dank jullie wel dames!
@ Carla. dit zilver is lichtgrijze fondant gedust met een mengsel van Pearl white met sparkle (dat heb ik in een grote kwast gemengd zitten)

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

44

kijk...dit is dan weer ff anders als de "gewone"(ik doe t je niet na :shh: ) wavy.
ziet er super uit

Mooi hoor, Brenda!

46

Mooi zeg!! Jeetje, wat netjes weer. Complimenten, een echt kunstwerk.  :thumb:

47

Prachtig!!!!! En enorm creatief!! Petje af hoor!!  :thumb:  :thumb:  :thumb:

48

Meid wat een supervorm! Heeel gaaf gedaan! Toppie weer!

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

49

wooowwwww ja, en weer een geweldig exemplaar uit de handen van kwebbeltje. Petje af voor de creativiteit!!

50

Ik vind hem ook geweldig!!!!
Dit is toch geen taart meer maar een kunstwerk :Y
zucht.....

Lieve taart groetjes
Jolanda