Onderwerp: Cakecentral waarschuwing?
Als ik probeer Cakecentral aan te klikken op mijn pc dan krijg ik een waarschuwing dat het bezoeken van deze site mijn computer kan beschadigen, omdat deze site malware bevat en als ik dan verdere info vraag krijg ik oa onderstaande. Moet ik dit serieus nemen en voorlopig CC niet bezoeken?
Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?
Van de 1077 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 365 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2010-12-27. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2010-12-26.
Malicious software includes 131 exploit(s), 97 trojan(s). Successful infection resulted in an average of 1 new process(es) on the target machine.
Schadelijke software wordt op 4 domein(en) gehost, waaronder gdag.cz.cc/, lrty.co.cc/, dfg2.co.cc/.
4 domein(en) lijken te functioneren als tussenschakels voor het verspreiden van malware naar bezoekers van deze site, waaronder js-isp.com/, gdag.cz.cc/, jsanalyze.net/.
This site was hosted on 5 network(s) including AS14618 (AMAZON), AS16509 (AMAZON), AS39111 (ADSI).
Groetjes Heidi