1

Onderwerp: Net nieuw; snap zoekfunctie niet...hellup!

Hallo daar,
Tja...voel me nu echt helemaal een nieuweling... Probeer zoveel mogelijk info m.b.t. bakken/vullen/decoreren met Blanda te vinden met zoekfunctie, maar bij het kiezen van de forumrubriek heb ik maar drie keuzes: "over de site", "ons kent ons" en "taartenparade"...maar er zijn toch veel meer forumrubrieken?!! Doe ik iets verkeerd of snap ik het gewoon niet??  :o

2

Re: Net nieuw; snap zoekfunctie niet...hellup!

Ik heb begrepen dat wanneer je ingelogd bent, dat je dan alle zoekfuncties hebt :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

3

Als je niet bent ingelogd, kun je helemaal niet zoeken, als je wel bent ingelogd, zie je alles.
Dus ik snap eigenlijk niet zo goed dat je maar 3 categorieën ziet?
Er zit rechts een scrollbalkje, dan kun je alle rubrieken zien:

http://i53.tinypic.com/119bdxd.jpg

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

4

Wat een snelle reacties...bedankt, helemaal super!!
Ik was en ben ingelogd, maar dat venstertje met forumrubrieken is bij mij dus maar heel klein. Ik zie het niet zoals in het voorbeeld, heb ook geen scrollbalkje...maar wacht eens...ik kijk altijd op de IPhone... Zou dat het kunnen zijn?? Zal het eens checken op onze ontzettend trage En onbetrouwbare computer... Als het daar wel goed gaat, hoop ik dat de kerstman last-minute nog een nieuwe computer wil brengen...  :D

5

Ja, dat las ik pas van iemand, dat het venstertje op de iPhone niet lekker werkt. Het forum is niet specifiek geschikt gemaakt voor iPhone's en andere handhelds, dus dat zal het probleem inderdaad zijn....

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

6

Aha, iPhone! Dan snap ik 'm.
Als je met 2 vingers in dat minuscule kadertje scrollt krijg je meer rubrieken te zien om aan te vinken.

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

7

:lol: Jaaaaaaa!! Het werkt!! Met twee vingers scrollen werkt inderdaad...wist niet dat dat kon! Nog maar zo kort hier en nu al zoveel meer geleerd!!  :thumb: Die arme man van mij; het is zijn IPhone, maar sinds ik deze site ontdek heb, moet hij mij vragen of hij 'm ook nog eens mag, haha!! En dan te bedenken dat ik normaal nooit op internet zat... Hartstikke bedankt voor alle reacties en hulp!!