Onderwerp: Jongens!!! ;-( en bakken. ;-)...leuk verhaal.
Van de week waren manlief en ik uit eten toen er op ons mobiel gebeld werd.
De knapen wilden pannenkoeken bakken en vroegen wat ik daarvoor gebruikte want ze konden geen pannenkoekmix vinden.
Nee, dat heb ik dus ook niet...ik gebruik altijd bakmeel, eieren en melk plus olie.
Volgende vraag was dus waar ze bakmeel konden vinden.
Ik antwoordde dat dit in de grote la stond...
Een paar dagen later vroeg de jongste zoon of de andere twee al hadden verteld over het pannenkoeken bakken.
Nee, niet dus. Hij schoot in de lach en zei toen dat ze de cupcakemix gebruikt hadden en dat ze daar pas achter kwamen toen hij er bij kwam staan omdat het beslag zo moeilijk uitliep in de koekenpan.
Ik had de mix dus in een grote bak met deksel gedaan omdat de zak stuk was en dat wist hij omdat ik de laatste cupcakes met hem gebakken had.
Het overschotje van pannenkoeken had ik wel zien staan en vond ook al dat ze zo klein en dik waren. Ze leken een beetje op het recept van drie in een pan.
Jongste zoonlief merkte nog wel op dat ze wel HEEL erg lekker waren. LEKKER ZOET dus.
Nieuwsgierig geworden heb ik vandaag de twee overgebleven pannen eh cupcakekoeken opgegeten en inderdaad ze zijn echt lekker zoet.