1 Laatst bewerkt door heleena (23-12-2010 14:17)

Onderwerp: Jongens!!! ;-( en bakken. ;-)...leuk verhaal.

Van de week waren manlief en ik uit eten toen er op ons mobiel gebeld werd.
De knapen wilden pannenkoeken bakken en vroegen wat ik daarvoor gebruikte want ze konden geen pannenkoekmix vinden.
Nee, dat heb ik dus ook niet...ik gebruik altijd bakmeel, eieren en melk plus olie.
Volgende vraag was dus waar ze bakmeel konden vinden.
Ik antwoordde  dat dit in de grote la stond...
Een paar dagen later vroeg de jongste zoon of de andere twee al hadden verteld over het pannenkoeken bakken.
Nee, niet dus. Hij schoot in de lach en zei toen dat ze de cupcakemix gebruikt hadden en dat ze daar pas achter kwamen toen hij er bij kwam staan omdat het beslag zo moeilijk uitliep in de koekenpan.
Ik had de mix dus in een grote bak met deksel gedaan omdat de zak stuk was en dat wist hij omdat ik de laatste cupcakes met hem gebakken had.
Het overschotje van pannenkoeken  had ik wel zien staan en vond ook al dat ze zo klein en dik waren. ;-) Ze leken een beetje op het recept van drie in een pan.
Jongste zoonlief merkte nog wel op dat ze wel HEEL erg lekker waren. LEKKER ZOET dus.
Nieuwsgierig geworden heb ik vandaag de twee overgebleven pannen eh cupcakekoeken opgegeten en inderdaad ze zijn echt lekker zoet.

Re: Jongens!!! ;-( en bakken. ;-)...leuk verhaal.

Een gat in de markt zou je denken :)

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

haha, idd jongens en bakken!! :nooo Dat gaat dus niet goed :lol:

heerlijke taartgroetjes van Brenda

4

Of juist wel? Ik vind het wel een creatief idee :lol:

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

5

Eh, het was geen creatief idee maar per ongeluk omdat ze in de verkeerde la keken.
Achteraf zou je kunnen zeggen bij geen bakmeel in huis hebben dan pak je vanaf nu cupcakemix. :Y

6

:lol:  :lol:  :lol:

7 Laatst bewerkt door Ottolien (23-12-2010 16:02)

Dit overkomt niet alleen jongens :+
Mijn zussen hebben jaren geleden een chipolatapudding heel mooi gedecoreerd met andijvie, augurkjes en ei. Ze dachten dat het een salade was en aangezien er geen sla in huis was hebben ze de andijvie van ons konijn gepikt en de taart mooi opgemaakt :lol:
Ach ze hadden nog nooit chipolatapudding op denk ik.

En om het leuker te maken heb ik ze niets verteld :+ en het ze zo op tafel laten zetten en op laten eten (al wisten ze het na 2 happen zelf ook wel) :lol:  :lol:  :lol:

Groetjes, Ilonka
Leven en laten leven, maar geniet van elke dag.

8

Jongens en bakken gaat prima samen!

Ik ben een jongen en ben al een jaartje bezig met taartdecoratie en zo iets is me nog nooit overkomen, maar wel een leuk verhaal! :lol:

9 Laatst bewerkt door heleena (23-12-2010 21:32)

Je hebt helemaal gelijk.
Jongens en bakken gaat prima samen want zoals ik al schreef heeft de jongste zoon vorige week geholpen om kerstcupcakes te maken die hij mee zou nemen naar school. Vandaar dat hij ook wist dat zijn broers iets gepakt hadden wat geen bakmeel was.
En de middelste zoon heeft mee geholpen met het decoreren van de taart met opengeklapte punten met daarachter de foto van zijn oom.
Leuk dat je reageerde enne succes met het decoreren.

Ook leuk om het verhaal van de zussen te lezen.
Dit was, denk ik, een nog grotere verrassing tijdens het eten dan het proeven van de pannenkoeken die eigenlijk alleen maar heel erg lekker zoet zijn.

10

whahaha, geweldig!!!

en die chipolatapudding ook!!

11 Laatst bewerkt door heleena (19-01-2011 15:12)

De mannen gingen weer pannenkoeken bakken maar dit keer heb ik ze vriendelijk doch dringend verzocht om van de cupcakemix af te blijven.
...dat hebben ze gelukkig gedaan.
Ook al is het misschien een gat in de markt...het is toch heel wat duurder dan gewoon bakmeel. ;-)