1

Onderwerp: Sneeuw is toch niet zo leuk als je met een bruidstaart op pad moet :-(

Afgelopen zaterdagavond moest ik een bruidstaart wegbrengen. Een vrij grote opdracht (50 pers. taart + 200 cupcakes) en daarom ook wat verder uit m'n regio dan normaal, nl. Hoogvliet. Normaal zo'n 50 minuten rijden, maar met de sneeuw had ik toch wat extra speling genomen. De taart moest om 22:00 uur staan en dus vertrok ik al om 20:00 uur. Gelukkig was de weg prima begaanbaar en dus stond ik al om 21:00 uur in 't grasveld voor de locatie. En tja .... daar stond ik dan ....... muurvast op krakend ijs   :grr: . Pfffff ... ik zweer je dat ik even dacht dat ik op 'n sloot had geparkeerd. Gelukkig was m'n moeder erbij en die is hulp gaan halen en uiteindelijk hebben 8 heren strak in pak met hun mooie glimmende schoenen :o in wat uiteindelijk een modderpoel bleek m'n auto staan duwen. Gelukkig lukte dat, maar man wat heb ik 't benauwd gehad. Vervolgens omgereden naar de goedereningang, de taart uitgeladen en alles klaargezet. Aangezien de nogal volle tafel nog verplaatst moest worden  :s vroeg de ceremoniemeester of ik nog even wilde wachten tot 't moment van aansnijden (23:00 uur). Aangezien 't inmiddels al 22:35 was vond ik dat geen probleem. Alleen ... je raad 't al: 't werd steeds later. Uiteindelijk heb ik om 23:30 uur aangegeven niet langer te kunnen en willen wachten in verband met 't weer en zijn we weggegaan. En pfffff .... toen duurde 't wel even wat langer. Man ... de snelweg was 1 sneeuwveld en harder als stapvoets kon echt niet. Uiteindelijk was ik om 01:30 pas thuis en heb ik dus met mezelf afgesproken dit echt nooooooiiiit meer te doen.
Gelukkig kreeg ik vandaag als pleister op de wond een mailtje van de gom dat de taart alle verwachtingen heeft overtroffen. Kijk ... dat horen we nou graag! *D

http://www.mijnalbum.nl/Foto-JRN3IMMJ-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VOYWKBR7.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Q4I7VS8I-1.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SXAHSTPL.jpg

de hele opstelling in Alice in Wonderland stijl:
http://www.mijnalbum.nl/Foto-MQEFQ8LA.jpg

Jac's taartjes ...... naar wens gemaakt voor elke gelegenheid!
www.jacstaartjes.nl

Re: Sneeuw is toch niet zo leuk als je met een bruidstaart op pad moet :-(

Mens wat een verhaal!
Maar de taart is zo'n helse toch wel meer dan waard, hij is echt helemaal perfect!!
En die bloemen, echt een kunstwerk!

"Het geluk in uw leven hangt af van de aard uwer gedachten."
https://www.facebook.com/Suikertaartjes.Suuz http://suikertaartjes-wavy-taart.blogspot.com/

3

wauw, wat is die prachtig! En wat een verhaal! Dat is idd niet leuk meer, maargoed een fijne reactie van bruidspaar maakt het wel weer een stukje minder erg! Ik vind de bloemen echt super mooi!!

heerlijke taartgroetjes van Brenda

4

Wauw.... wat ontzettend mooi allemaal!  :thumb:

Maar wat een gedoe zeg, met die gladheid..  :s

5

Wat een prachtige taart zeg!! Kan begrijpen dat je even stress had bij het afleveren pfff  :grr:

.. Want taart kan altijd!!

6

Wauw!!! Ik snap dat je het ff niet breed had met dit weer erbij, maar het is wel een super geheel hoor!!!!!! Echt heel mooi gedaan, die bloemen zeg, daar ben je wel een tijdje zoet mee geweest  :Y

I just love it....!!

7

Poeh zeg! Ga je "even" een bruidstaart afleveren...

Fijn dat het bruidspaar de taart zo waardeerden!

Hij is dan ook super mooi! Helemaal met de cc's erbij.

www.hiptaartjehip.nl  Unieke taarten voor bijzondere momenten

8

Niet zo strak geplande bruiloft dus? Maar ja, voor het bruidspaar is dat nooit een probleem :D

Wat een prachtwerk! Mooi hoor, die linten in dezelfde kleuren, en niet van echt te onderscheiden bloemen, een plaatje!

9

In één woord: prachtig!

Heel leuk ook de cupcakes letterlijk in de kopjes :Y

Voor mijn nieuwsgierigheid: hier kunnen 50 mensen toch wel heel riante (en hoge) stukken taart krijgen? :o

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

10

Mooie taart....de bloemen lijken wel echt!

11

Wat een onwijs mooie taart!!! Echt super!
Maar wat een verhaal... ik kreeg er gewoon de kriebels van. Had niet graag in jouw schoenen gestaan.

12

Wat een MOOIE taart.
Ik vind hem geweldig. Ik kan me goed voorstellen dat het bruidspaar daar erg blij mee was.
Wat een vreselijke rit heb jij achter de rug zeg. Je zal wel vreselijk moe zijn geweest.
Gelukkig is alles goed gegaan!

Groetjes Gerien

13 Laatst bewerkt door dudoky (20-12-2010 21:52)

Wat een verhaal pffff, maar wat is je taart prachtig, helemaal mijn kleuren. Wat een werk
chapo

14

Kan me voorstellen dat jij het even benauwd hebt gehad, maar je bruidstaart en cc's maken inderdaad heel veel goed...het is een toppertje :thumb:

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

Wat mooi!

Ik zou met die omstandigheden niet eens de weg op durven te gaan...dus respect!

16

wat een avontuur zeg!! maar de taart is prachtig... ik ben zo dol op je bloemen!! :Y

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

17

Prachtig!!  :thumb:

Liefs, Zanoni

18

Prachtige taart en een mooi verhaal met een happy end  :thumb:

19

Prachtige kleuren en een hele mooie taart!!

Als ik ooit ga trouwen wil ik een taart van jou! :thumb:

21

ow jacq, wat een verschrikkelijk mooie taart! en ook weer heerlijke gekleurde bloemen! super, en wat een rit zeg. en dan de volgende dag nog naar limboland :+ petje af hoor! ik moet toch nog eens dat hart van die bloemen bij je afkijken. want ik krijg die toch niet zo mooi als jij :s

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

22

heel erg mooi , die bloemen echt geweldig!

23

wauw wat een taart en wat een verhaal....

Everyday is chocolateday...
Schrijf je voor geweldige workshops en gastworkshops in via www.j4cake.nl

24

Wat een gigantisch mooie taart, wou dat het mijn bruidstaart geweest was!

Say YES with joy. Say NO without fear.

25

Wat een onderneming!!! Maar hij is werkelijk schitterend!!!!!

-  My therapist told me the way to achieve true inner peace is to finish what I start. So far today, I have finished 2 bags of M&M's and a chocolate cake. I feel better already -