Onderwerp: botercreme met marsepein erop
Ik wil cupcakes voor de kerst maken en ook een paar met botercreme erop, kan ik dan ook nog iets van marsepein op de creme of kan dat niet
en hoelang is de botercreme op de cc houdbaar
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » botercreme met marsepein erop
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil cupcakes voor de kerst maken en ook een paar met botercreme erop, kan ik dan ook nog iets van marsepein op de creme of kan dat niet
en hoelang is de botercreme op de cc houdbaar
Als je botercreme 1:1 maakt dan kan het wel, met de botercrememix zou ik het niet doen. Daar zit namelijk water in en daardoor smelt je fondant/marsepein.
Volgens mij kan je het wel een paar dagen goed houden, maar je moet het wel ruim voordat je ze gaat serveren uit de koelkast halen, amders is de creme veel te hard.
Als je botercreme 1:1 maakt dan kan het wel, met de botercrememix zou ik het niet doen. Daar zit namelijk water in en daardoor smelt je fondant/marsepein.
Volgens mij kan je het wel een paar dagen goed houden, maar je moet het wel ruim voordat je ze gaat serveren uit de koelkast halen, amders is de creme veel te hard.
misschien een beetje dom maar wat is botercreme 1:1??
1:1 is evenveel poedersuiker als roomboter
Als je de botercreme van de mix goed maakt is het geen probleem. Kan je er prima marsepein of fondant op leggen. Hij is ook (koel bewaard) prima te bewaren, zeker zo lang als de cake
1:1 zou ik alleen als heel dun laagje gebruiken om marsepein vast te plakken. Als toef is het echt niet aan te raden...
1:1 zou ik alleen als heel dun laagje gebruiken om marsepein vast te plakken. Als toef is het echt niet aan te raden...
ik heb het nog nooit gegeten, maar heb je wel eens de frosting van de magnolia bakery goed bekeken?
dat is 250 gram boter en 750 gram poedersuiker plus een aroma oid
Mirjam5 schreef:1:1 zou ik alleen als heel dun laagje gebruiken om marsepein vast te plakken. Als toef is het echt niet aan te raden...
ik heb het nog nooit gegeten, maar heb je wel eens de frosting van de magnolia bakery goed bekeken?
dat is 250 gram boter en 750 gram poedersuiker plus een aroma oid
Ieew! Mijn glazuur begint bij het lezen alleen al te barsten!
Maar even over dit topic. Ik doe ook meestal een dun laagje bc op de cc voordat ik de marsepein er op plak. Maar alleen als ik bc over heb, ga het niet speciaal maken. Dan gebruik ik bv witte chocopasta
tipsytaartje schreef:Mirjam5 schreef:1:1 zou ik alleen als heel dun laagje gebruiken om marsepein vast te plakken. Als toef is het echt niet aan te raden...
dat is 250 gram boter en 750 gram poedersuiker plus een aroma oidIeew! Mijn glazuur begint bij het lezen alleen al te barsten!
Maar even over dit topic. Ik doe ook meestal een dun laagje bc op de cc voordat ik de marsepein er op plak. Maar alleen als ik bc over heb, ga het niet speciaal maken. Dan gebruik ik bv witte chocopasta
Mij staat eerder de hoeveelheid boter in de 1:1 tegen dan de hoeveelheid suiker.........
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » botercreme met marsepein erop