1

Onderwerp: Zilveren huwelijk

Ik post hier nog steeds niet zoveel, ondanks mijn voornemen dat wel te doen  :o  dus hierbij maar weer eens n taartje van mij.. heb het de laatste tijd zo druk!

Voor de verandering eens een iets uitgebreider verslagje dan alleen foto's. De taart was in opdracht van de dochter van het stel als verassing op hun 25 jarig huwelijks feest, ze had een beperkt budget en ik had eigenlijk geheel de vrije hand op enkele eisen na; wit als basiskleur, het moest een beetje een bruidstaart-look hebben, de namen van het paar moesten erop en een verwijzing naar het 25 jaar getrouwd zijn, ze wou eerst graag 1985-2010 maar dat vond ik zelf niet zo leuk, dus daarom maar iets anders verzonnen..

Het zijn 2 ronde lagen 25 en 20 cm, op verzoek gevuld met bbr en jam, bekleed met marsefond (1:1 zeelandia, bakels) en dat vond ik heerlijk werken! Het is een offwhite kleurtje geworden afgewerkt met een parelglans.

Zowel de 25-topper als de rozen zijn gemaakt met fondant, beiden zijn geverfd/gedust. De eer gaat bij deze taart ook een beetje uit naar mijn vriend die alle balletjes heeft lopen rollen :+

En dit is 'm dus geworden:

http://i56.tinypic.com/n5iwrp.jpg

http://i51.tinypic.com/29o6ati.jpg

Feedback is uiteraard van harte welkom! Daar kunnen we alleen maar beter van worden toch ;) ? Ik vraag me trouwens ook af hoeveel ik ongeveer voor een taart als deze kan/mag vragen? Ik merk dat ik het namelijk nog steeds erg moeilijk vind om een prijs te bepalen..

Re: Zilveren huwelijk

:D ik vind hem heel erg mooi!

3

Ik vind em ook prachtig! Mooie rozen!

Groetjes, Petra
Sinds kort ook een website: http://www.prettaart.webklik.nl

4

hij is leuk! die verschillende groottes van parels vind ik altijd ook zo vrolijk staan. maar best een hoop werk! maar het is een lieve en leuke taart zo!

kijk ook eens op www.brenniescakehouse.nl voor al mijn taarten, workshops en zelf gemaakte mallen welke ook te koop zijn.

5

150x bekeken, 3 reacties.. of ben ik te ongeduldig?  :lol:

wel bedankt voor jullie reacties danes, ben erg benieuwd wat ik nou voor zo'n taart als deze kan vragen..

6

Is erg mooi! Prijs heb ik geen idee, begin ook net  :)

7

hijs errrrg mooi!!!
en qua prijs zou ik t ook niet weten, ook een beginner..

8

Mooi!
Ik zou rond de 60 euro vragen.
Mocht je meer ideetjes voor prijzen willen hebben dan kun je ook even neuzelen op de websites van pro-bakkers.
En een schouderklopje voor je vriend.

9

:thumb:  mooi

10

Super mooi, leuk gedaan die pareltjes geeft een mooi speels effect! Je roosjes vind ik echt helemaal super, daar moet ik nog veel op oefenen.

Groetjes van Veerle

11

Heel mooie taart, chique
Prijs? Geen idee eigenlijk.

Groetjes

Workshops en taartbenodigdheden: www.Cakexclusive.be Webshop:www.cakexclusiveshop.be

12

Prachtig. Je rozen lijken wel van porcelein, je parelballetjes ook geweldig.

Mooie taart hoor, die rozen zijn schitterend!

Groetjes Cindy
Live,life,love,laugh and bake cakes!

14

Het is heel leuk geworden  :Y

Winkel en webshop in Houten. Voor PME & Wilton Cursussen. www.liescakeshop.nl

15

Mooie taart!

16

prachtig! de rozen en de parelrand vind ik super!

liefs marieke

17

WOW zeg :Y

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

erg mooi zeg!

Groetjes Natasja!

19

Supermooi!!  :thumb: