Onderwerp: Zilveren huwelijk
Ik post hier nog steeds niet zoveel, ondanks mijn voornemen dat wel te doen dus hierbij maar weer eens n taartje van mij.. heb het de laatste tijd zo druk!
Voor de verandering eens een iets uitgebreider verslagje dan alleen foto's. De taart was in opdracht van de dochter van het stel als verassing op hun 25 jarig huwelijks feest, ze had een beperkt budget en ik had eigenlijk geheel de vrije hand op enkele eisen na; wit als basiskleur, het moest een beetje een bruidstaart-look hebben, de namen van het paar moesten erop en een verwijzing naar het 25 jaar getrouwd zijn, ze wou eerst graag 1985-2010 maar dat vond ik zelf niet zo leuk, dus daarom maar iets anders verzonnen..
Het zijn 2 ronde lagen 25 en 20 cm, op verzoek gevuld met bbr en jam, bekleed met marsefond (1:1 zeelandia, bakels) en dat vond ik heerlijk werken! Het is een offwhite kleurtje geworden afgewerkt met een parelglans.
Zowel de 25-topper als de rozen zijn gemaakt met fondant, beiden zijn geverfd/gedust. De eer gaat bij deze taart ook een beetje uit naar mijn vriend die alle balletjes heeft lopen rollen
En dit is 'm dus geworden:
Feedback is uiteraard van harte welkom! Daar kunnen we alleen maar beter van worden toch ? Ik vraag me trouwens ook af hoeveel ik ongeveer voor een taart als deze kan/mag vragen? Ik merk dat ik het namelijk nog steeds erg moeilijk vind om een prijs te bepalen..