Onderwerp: Even voorstellen....

Hai!

Ben al een tijdje lid van deze site. Maak ook veel gebruik van alle tips, foto's en recepten die hierop staan. Allemaal bedankt voor de inspiratie!

Tot nu toe maak ik mijn taartjes alleen nog maar voor "eigen gebruik", maar zo langzaam aan groeien wij allemaal dicht (vooral ik!!). Mijn taartjes vond ik nog niet goed genoeg om ze te verkopen (ben nog steeds "bang" dat er iets mislukt) , maar afgelopen vrijdag liep ik op Covent Garden in Londen langs een bakkerijtje waar je lekker koffie kon drinken en taartjes kunt kopen en kwam tot de ontdekking dat mijn "creaties" niet onder doen voor wat je daar kunt kopen.

Dus nu hard nadenken of ik toch iets meer met mijn hobby kan gaan doen. Tenslotte heb ik tijd!
Alledrie mijn dochters zitten inmiddels op de middelbare school. Oudste in het examenjaar en de 2 jongsten (2ling) in de brugklas.
Ik zou ook graag vrijwilligerswerk willen doen, maar wil niet al te lang van huis zijn, omdat we ook een hond en 3 paarden thuis hebben die ook zorg nodig hebben. Dus zou het niet leuk zijn om van hobby " iets meer te kunnen maken"?

Nu moet ik nog even uitzoeken hoe ik foto's kan plaatsen op dit forum..... Dan ben ik erg benieuwd naar jullie reakties op mijn taartjes.

En ik smacht naar tips die mij kunnen leren dat mijn fondant/marsepein niet telkens scheurt... Moet regelmatig wat verdoezelen :/

Beetje lang bericht (geloof ik)
:mad:

2

Re: Even voorstellen....

Hoi Marja,
Gezellig dat je erbij bent, ben erg benieuwd naar je taartjes, en hoop dat je beter bent, met de foto's op het forum te zetten dan ik....
Ben er van de week mee bezig gewweest,maar helaas doe iets fout weet alleen niet wat!!!??

Gr Kim

3

Hi Marja,
Super dat je Vrijwilligerswerk wil gaan doen! Mijn advies: doen!!!! Er is een ontzettend te kort aan vrijwilligers, ieder jaar worden het er minder. Sommige 'klusjes' hoeven maar voor 1uurtje per week. Zelf ben ik vrijwilliger bij de kinderboerderij en bij de knutselclub in de speeltuin. Bij de KB ben ik 4uurtjes per week, over 2 dagen. Bij de KC 3uurtjes per maand, in 1dag.
En misschien kun je iets van een kookclubje met kinderen/jongeren/ouderen doen? :D Kan jij oefenen, en zij hebben heel veel pret!
Lieve en vooral wárme groetjes,
Bianca

Met mijn gedachten ergens anders, ben ik altijd overal.

4

Welkom

Om foto's te plaatsen heb je een album op internet nodig , bijv mijnalbum.nl (geheel gratis).
Wanneer je de foto's geupload hebt, zie je links van de foto 'link foto', klik daarop, klik op link voor forum, kopieren, plakken, klaar is Marja en Kim :Y
Zie ook bij taartenparade de eerste topics.
Succes :thumb:

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl