Re: Voor een bijzondere moeder van de bruid
super super prachtig!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor een bijzondere moeder van de bruid
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
super super prachtig!!
waar een bobbel ?
Jee wat een mooie taart zeg!
ik dacht al dat ik al gereageerd had, kon het niet terug vinden, bleek op hyves te zijn whahaha. begon al bang te worden dat ik dement werd.... dat valt dan gelukkig al weer mee....
Ja ik was aan het twijfelen of ik hem wel hier zou plaatsen vanwege die bobbel....
Maar de taart die ik hierna heb gemaakt was helemaal een drama, dus ik vond deze nog wel kunnen achteraf
Tnx in ieder geval, ook voor het hyvesberichtje!
Diep respect hoor, ongeacht dat bobbeltje.
Bij de gedachte aan spoed kom ik al niet meer verder dan een kale cupcake, hier moet ik nog niet aan denken al heb ik 3 dagen de tijd.
Als je het goed vind sla ik hem op, ik vind de lapjes op de hoeken namelijk heel erg leuk (en vermoedelijk nog wel even bridge to far... )
Het is een plaaaatje van een Suuz taart Helemaal geweldig!!
Super mooie kleurcombi!
k vind um wel helemaal bij de stijl van haar jurk passen. Wat heb je dat pr8ig gemaakt dat bruin dat dat zo 'oud' uit straalt........ach je snapt me wel denk ik.........brocantig?
Yeah, eindelijk staat-ie ook hier! Hij is toch prachtig, niet zo zeuren hoor meid.
Heb wel ff snel gegoogled op 'dacquoise'. Klinkt jummie!
Heeee Petra!
Ik heb je laatst nog gebeld en een hyvesberichtje achtergelaten. Heb je dat gezien? Zo nee, kijk maar even dan
Zo ja, dan wacht ik weer rustig af
prachtig!!
En ik maar denken dat ze karnemelkcake alleen hier kenden en in duitsland.. en t is zoooo lekkerr
Wat een prachtige taart! Heel chique!
een bobbel op de taart ik schaam me dood?
Doe normaal joh!! Jou taarten zijn altijd een plaatje en deze ook, heel erg lief dat je hier aan mee hebt gedaan
Absoluut helemaal niets om je voor te schamen!! Ook deze is weer waanzinnig mooi!
Daar zal het bruidspaar én de moeder helemaal blij mee geweest zijn!
hij is super en helemaal in combinatie met de kleding van het bruidspaar!!
Super taart ,mooie kleuren en ja taartenbakster zien alleen zelf van alles maar meestal als ze hem komen halen zijn de mensen altijd helemaal blij en zien ze de dingen niet die wij wel zien.Hij is gewoon prachtig!
Prachtig weer Suus!
En wat een geouw****r over een bobbel zeg Dat ziet toch geen mens!
Wat een mooie dag voor de moeder van de bruid, mede door jouw kunstwerk
Dank jullie wel weer, ik begin me al een stuk minder te schamen
Prachtig!
Geweldige taart!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Voor een bijzondere moeder van de bruid