Onderwerp: Moulin Rouge-achtig bruidstaartje
Voor een sexy powerchicky
Wat een dag weer. Mijn vriend zou op tijd zijn zodat ik op mijn gemak met chocolade kon spuiten, dat had ik nog niet eerder zo gedaan. De mensen kwamen de taart om 19.00 halen. Dus het was krap vandaag. Belt mijn vriend om 4 uur op dat ie vast zit op zijn werk...tot laaat. (hij is nog niet thuis) Dus ik heb even de turbo aangezet. Wel balen, veel kun je voorbereiden, maar het maken van de chocolade en het spuiten op de taart niet. En ik heb niet zo'n stabiele hand dat ik door het gekrijs van mijn hongerige zoon heen kan werken.
Dus ik heb dit gemaakt met mijn zoon op schoot.... Ik zat vast. Uiteindelijk voor de puntjes op de i even de buuv gebeld, die me even hielp met inpakken entoen was ie dan af...Net niet op tijd hahaha. Gelukkig is de moeder van de bruid een heel leuk mens, dus die deed gewoon mee en begon spontaan mn was die op de bank klaarstond op te vouwen....
Moet niet gekker worden hier...Veel teveel taarten en veel teveel 1-jarige zoon. Mama heeft vakantie nodig... en dat duurt nog heeeeeeel lang. Dus ik heb mijn voorraad erwtensoep aangebroken en lig nu heerlijk met mn soepie en mn laptop op de bank.
Ik ben blij met het resultaat. Ik wil nog veeeel meer oefenen. De chocolade is ook niet getempereerd, dus ik hoop dat hij mooi opstijft. Het is echt heel leuk dat spuiten met chocolade! En ik vind hem ook best wel lekker strak...hihi...
Ik heb alleen een flitsfoto....Mijn vriend was er niet om met de bouwlamp de dag na te doen...Jammers...volgende keer beter
Nou genoeg gekletst...Tijd voor soep! Eh taart!
http://karenannecakes.blogspot.nl/