1

Onderwerp: Moulin Rouge-achtig bruidstaartje

Voor een sexy powerchicky :)
Wat een dag weer. Mijn vriend zou op tijd zijn zodat ik op mijn gemak met chocolade kon spuiten, dat had ik nog niet eerder zo gedaan. De mensen kwamen de taart om 19.00 halen. Dus het was krap vandaag. Belt mijn vriend om 4 uur op dat ie vast zit op zijn werk...tot laaat. (hij is nog niet thuis) Dus ik heb even de turbo aangezet. Wel balen, veel kun je voorbereiden, maar het maken van de chocolade en het spuiten op de taart niet. En ik heb niet zo'n stabiele hand dat ik door het gekrijs van mijn hongerige zoon heen kan werken.
Dus ik heb dit gemaakt met mijn zoon op schoot.... Ik zat vast. Uiteindelijk voor de puntjes op de i even de buuv gebeld, die me even hielp met inpakken entoen was ie dan af...Net niet op tijd hahaha. Gelukkig is de moeder van de bruid een heel leuk mens, dus die deed gewoon mee en begon spontaan mn was die op de bank klaarstond op te vouwen....
Moet niet gekker worden hier...Veel teveel taarten en veel teveel 1-jarige zoon. Mama heeft vakantie nodig... en dat duurt nog heeeeeeel lang. Dus ik heb mijn voorraad erwtensoep aangebroken en lig nu heerlijk met mn soepie en mn laptop op de bank.
Ik ben blij met het resultaat. Ik wil nog veeeel meer oefenen. De chocolade is ook niet getempereerd, dus ik hoop dat hij mooi opstijft. Het is echt heel leuk dat spuiten met chocolade! En ik vind hem ook best wel lekker strak...hihi...
Ik heb alleen een flitsfoto....Mijn vriend was er niet om met de bouwlamp de dag na te doen...Jammers...volgende keer beter ;)
Nou genoeg gekletst...Tijd voor soep! Eh taart!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-A4VMWQJC.jpg

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

2

Re: Moulin Rouge-achtig bruidstaartje

Amai, om dit met je hongerige zoon op de schoot klaar te krijgen ... respect!!

Mooi en niks te zien van je tijdstress!

Mijn taartjes zijn hier te bekijken!

4

Hahahaha, hoe krijg je het elke keer weer voor elkaar; schitterend resultaat en als ik me dan de situatie erbij voorstel; gekkenhuis :D Maar geweldig gemaakt !!!

Groetjes, Conny

5 Laatst bewerkt door Sarah84 (13-12-2010 21:44)

Ik zie geen foto...

Ligt dat aan mijn laptop of is er iets mis???

Edit: Na het posten wel! Ik vind hem heel mooi! En durf te zeggen dat ie ook erg lekker is!

Just a beginner, tips and tricks are always welcome!

6

Wat een mooie taart! :thumb:

7

als ik dat met een hongerige zoon op schoot doe mis ik denk ik ineens een stukkie taart....
maare mooi gemaakt zeg , enne wel leuk dat de moeder van de bruid de was begon te doen hahahah...

8

Jij maakt nogeens wat mee, haha. Maar je taart is prachtig strak en ik vind die chocolade onwijs goed gelukt!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

9

Diep respect voor zo'n mooie taart in zo'n situatie! Applaus!

A colourful cake for a colourful day!
www.colourfulcakes.nl

10

stacy schreef:

als ik dat met een hongerige zoon op schoot doe mis ik denk ik ineens een stukkie taart....
maare mooi gemaakt zeg , enne wel leuk dat de moeder van de bruid de was begon te doen hahahah...

Hahaha,nou gelukkig had hij zijn knuffel goed vast en zat hij zoet te duimen. Dat scheelde wel...Maar owee als ik hem wegzette...

Dankjewel allemaal! :)

Tutorials, Recepten, Tips en babbels ;)
http://karenannecakes.blogspot.nl/

11 Laatst bewerkt door rietchy (16-12-2010 21:58)

Wat ben je toch een gezellige kletskous  ;)

Ik vindt het een super leuk taartje   :thumb: - ook leuk voor valentijn en dan met rode fondant en roze candy melts.

O ja, ik heb graag taart maar als ik je soep al ruik dan moet ik spontaan k.t..n  trauma uit mijn jeugd  :(

Ik ga stoppen dus bijna alles wordt verkocht. Stuur me een mail dan ontvang je de verkooplijst van me.

12

Ik ken dat gevoel: tijdsdruk en een 1-jarig aandachtstrekkertje... Ik zou het niet voor elkaar gekregen hebben wat jij verwezenlijkt hebt! Super goed gedaan!

Groetjes van Natascha!

prachtige taart  :thumb:

carpe diem

14

Hij is erg leuk!  :Y

I'm not bossy, I just have better ideas...