Onderwerp: Chat box
Ik vraag mij al een tijdje af, waarom is hier niet een chatbox? Dan kun je lekker babbelen?
Vraag me alleen af waarom....
http://bijjolan.blogspot.nl/
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Chat box
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik vraag mij al een tijdje af, waarom is hier niet een chatbox? Dan kun je lekker babbelen?
Vraag me alleen af waarom....
Hi Jolanda,
Is dit niet een vraag over de site? (m.a.w. staat dit topic hier wel goed )
Even weer On Topic... Goeie vraag. Waarom geen babelbox? Maareh, waar is dan RSS en Twitter en al die andere leuke techno...
Weet uit een ander bericht over de loting dat DLT.nl aan het sparen is voor nieuw forum software. Tirza, Marianne en de anderen zijn hard aan het speuren naar het meest perfect stuk software...
Maar ben benieuwd.
Groetjes.
Die chatbox is er wel geweest hoor . In een grijs verleden......Maar aangezien daar niet zoveel gebruik van werd gemaakt is hij volgens mij na de "upgrade " van een tijdje geleden niet terug gekeerd.
Klopt, 2x :
1. topic hoort in Over de site
2. Chat was er wel, werd incidenteel gebruikt en is vervallen bij de upgrade van januari dit jaar. Maar dat was meer toeval; ongeveer tegelijkertijd bood betreffende site geen chatboxen buiten hun eigen sites aan (en dat was eerst wel zo, die heb ik toen ingebouwd) en ik heb nooit meer gezocht naar een alternatief. Of, misschien wel een keer gezocht, maar geen gratis gevonden.
Ik zie wel eens in een topic onderwerp staan spoed en toen dacht ik zou het niet handiger zijn om dan een chatbox te hebben? Zodat je daar direct je vraag kunt stellen. Ook als je wat kwijt wilt en je vind het onnodig om hier een topic over te starten dan kon je het daar ook in kwijt.
Ik ben pas sinds 23-09-2010 lid en ik wist niet dat er ooit al een chatbox was geweest.
Het leek mij wel handig toe...
Vind een gratis babbelbox geschikt om in te bouwen in onze forumsoftware en Marianne bouwt het erin... Zoiets toch?
Ik zie wel eens in een topic onderwerp staan spoed en toen dacht ik zou het niet handiger zijn om dan een chatbox te hebben? Zodat je daar direct je vraag kunt stellen. Ook als je wat kwijt wilt en je vind het onnodig om hier een topic over te starten dan kon je het daar ook in kwijt.
Ik ben pas sinds 23-09-2010 lid en ik wist niet dat er ooit al een chatbox was geweest.
Het leek mij wel handig toe...
Toen de chat het nog deed, was er negen van de 10 keer niemand aanwezig om mee te chatten Moesten we vaak ff afspreken..... Het was op zich wel leuk hoor Maar ik zie het niet als handige tool voor vragen eerlijk gezegd. De zoekfunctie is daar echt veel beter voor!
Zou het niet nog eens het proberen waard zijn omdat het aantal forumleden zo snel groeit?
Zou het niet nog eens het proberen waard zijn omdat het aantal forumleden zo snel groeit?
jozien heeft het over vorig jaar, niet over heul lang geleden.
tegen de tijd dat de upgrade was, waren er ook al 8000 leden
Nou ja ik zal regelmatig online zijn, hahaha....
Mijn stem is der.
Zou er niet iets zijn waar iedereen online is als je
inlogt op het forum.
Tja een gratis chatbox, moeilijk, zo goed ben ik ook
al weer niet met internet en computers
ik zou het ook leuk vinden...
Maarre, een chatbox?
Dan kom ik helemaal niet meer van het forum af.
Mocht er weer een chatbox komen moet ik me vriend maar een mooie foto van mezelf geven, dan kan hij af en toe kijken hoe ik er ook alweer van voren uitzie
whuhahahahaha dat isook weer zo
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Chat box