51

Re: Kruidige kerststerren, kerstboomkoekjes, speculaas mannetjes, koekhuis

Ik ben zo vrij geweest  :o  om de tip van de 5 gram bakpoeder toevoegen aan het deeg toe te voegen aan het recept van Peggy Porschen in dit topic: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125789684
Uiteraard met bronvermelding  ;)

52

Nou ik ga vrijdag ook weer een poging wagen bij de stugge friezen. Wens mij maar geluk!!

Maar wel heel jammer Marianne, je hebt er zo veel voorbereiding aan gehad.

Lieve groetjes en bedankt voor alle inspiratie
Machteld. www.taartjesindepipowagen.com

53 Laatst bewerkt door smarianne (13-12-2010 09:05)

djehr schreef:

Ik ben zo vrij geweest  :o  om de tip van de 5 gram bakpoeder toevoegen aan het deeg toe te voegen aan het recept van Peggy Porschen in dit topic: http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 2125789684

leuk dat je zo enthousiast bent Desirée :D maar heb je het al uitgeprobeerd? Ik vond er wel een duidelijk verschil, want was met de kruidige kerststerren vergeten en speculaasmannetjes wel gebakken met die 5 gr. bakpoeder. Vond de kruidige kerststerren stuk harder dan de speculaasmannen. Het is hier dus echt wel een blijvertje maar vind wél dat de eer naar Jel moet gaan. Als ik die workshop bij etty van de koekenbakkers niet had gedaan was ik hier nooit achter gekomen.

Maggie! Succes! We hyveren nog wel ff.

54

Wat een leuke,gave kerstkoekjes en het huisje ziet er ook helemaal geweldig uit,top :Y

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

smarianne schreef:

hoe ist met jou verkoop gegaan Annemieke?

Marianne, hoe is het op de morinig-after?
Beetje bijgekomen?
Mijn onkosten heb ik er lang niet uitgehaald hoor. Wel veel gekocht, maar nogmaals, niet kostendekkend. Wel veel geleerd.

Tjuus

Groet,
Annemieke

56

smarianne schreef:
djehr schreef:

leuk dat je zo enthousiast bent Desirée :D maar heb je het al uitgeprobeerd? Ik vond er wel een duidelijk verschil, want was met de kruidige kerststerren vergeten en speculaasmannetjes wel gebakken met die 5 gr. bakpoeder. Vond de kruidige kerststerren stuk harder dan de speculaasmannen. Het is hier dus echt wel een blijvertje maar vind wél dat de eer naar Jel moet gaan. Als ik die workshop bij etty van de koekenbakkers niet had gedaan was ik hier nooit achter gekomen.

Maggie! Succes! We hyveren nog wel ff.

Nee, nog geen tijd gehad om het uit te proberen. Maar gaat van de week wel gebeuren.  :Y . Dan laat ik het je nog wel even weten. Heb in het topic jullie beiden namen erbij gezet omdat Jel een ander recept gebruikt en jij het bij Peggy Porschen als eerste hebt uitgeprobeerd  :)

57

Je zou doe het zelf pakketjes kunnen maken zodat de mensen zelf cc thuis kunnen maken, funcake mix, wat musketzaad en anded versiersels..
Dan is het ook niet erg als je overhoud, kan je zelf weer gebruiken

Jammer hoor dat het niks is, wil het volgend jaar ook proberen op een kerstfair, maar als ik dit lees weet ik het niet hoor

Groetjes lizzie

www.koekiekoekie.nl. Koekje erbij?