Onderwerp: Het is gelukt! Mijn 1e topsy turvy!
Beetje laat gepost, maar hier is nog het resultaat van mijn eerste gevolgde workshop! Topsy Turvy Sinterklaas bij Ti-Ta-Tovertaartjes in Maastricht! (hoezo verslaafd dat ik helemaal vanuit Drenthe naar Limburg rij?!? ) Het was erg leuk, en heb dus mijn eerste Topsy Turvy gemaakt! Ik heb er thuis nog Amerigo in de zak bij geboetseerd, en de onderste laag aangekleed met huisjes. Helaas is mijn mooie zie-de-maan-schijnt-door-de-bomen achter Amerigo verdwenen... 't Is niet mijn favoriete taart, maar vind hem toch best leuk geworden! Toen we hem gingen eten heb ik de randjes trouwens weggewerkt met pepernoten, maar ben vergeten daarvan een foto te maken...
Ik heb nog wel wat advies nodig: ik heb het hoofdstelletje van Amerigo en het touw om de zak gemaakt met de sugarcraftgun, maar was minder enthousiast met het resultaat, want alles werd nogal rafelig. Maar was moe, dus heb het maar zo gelaten... Wat moet ik volgende keer anders doen? Marsepein langer doorkneden? Crisco erdoorheen? Sugarcraftgun invetten? En ik hoor natuurlijk ook graag andere feedback en tips!