1

Onderwerp: Yes, ik heb een foodprinter, maar nu ook een probleem

Jaja, ik heb hem dan eindelijk gekocht.  :Y En nu wil ik dan printen, ja nu nu nu nu..
Maar het lukt niet  :nooo Hij herkent de cartridges niet. Heeft iemand dit probleem al eens gehad? Ik wil zo graag printen....
Heb de dubbele klikjestest al toegepast die ik hier op het forum las, maar ook die helpt niet.

Kan iemand mij helpen?

2

Re: Yes, ik heb een foodprinter, maar nu ook een probleem

Geen idee waar je je printer of inkt hebt gekocht, maar weet je zeker dat je cartridges chips bevatten? ik weet dat ze bij kopyform (in duitsland) ook cartridges zonder chip verkopen...

Groeten en nog meer bakplezier, Annemiek

3

Re: Yes, ik heb een foodprinter, maar nu ook een probleem

Ik heb de printer gewoon via internet gekocht en de inkt bij bouwhuis, de superieur versie...
Ik baal echt ontzettend  :grr:
Had gedacht morgen met de workshop een mooi logotaartje bij me te hebben. Had al een randje gespoten in de kleur van het logo. Heb er nu maar een kerstboompje met wat sneeuwsterren opgeplakt.....

4

Re: Yes, ik heb een foodprinter, maar nu ook een probleem

Wel gewoon een nieuwe printer neem ik aan toch? Want anders zou het kunnen dat hij al kapot was natuurlijk.

Ik heb trouwens ook problemen gehad met een canon MP540, (is een alles in 1 waar de cartridges van de IP3600 in passen)
In 1e instantie herkende hij de cartridges wel, en was er niets aan de hand, later pas ging hij steeds foutmeldingen geven.

Kwam toevallig diezelfde week een (ontzettend goedkope) IP 3500 tegen op marktplaats, die gebruikt was voor chocolade tranfers printen.  incl. halfvolle cartridges en aantal transfersheets, die heb ik uit frustratie meteen gekocht  :Y

In 1e instantie kon ik het trouwens oplossen door ze een beetje opzij te drukken, dus inklikken, en dan met wat plats wat er tussen past (een schaar oid) voorzichtig een beetje opzij duwen zodat er wat meer ruimte tussen ontstaat.
Later kreeg ik een keer een storing, en sindsdien heb ik hem niet meer door de fout heen gekregen. En na aanschaf van die ander ook niet meer geprobeerd ;)
Bij mij was/is het probleem dat hij steeds 1 cartridge niet wil pakken, allemaal los doet hij wel, maar hij gaf later steeds op 1 (de laatste die je erin doet, willekeurig welke) dat hij hem niet herkend. Om gek van te worden!

Succes ermee in ieder geval. Hoop van harte dat het lukt!

Ik wens iedereen hele fijne feestdagen en een goed 2012!!

5

Re: Yes, ik heb een foodprinter, maar nu ook een probleem

Info inwinnen waar je hem hebt gekocht? Dus de leverancier?

6

Re: Yes, ik heb een foodprinter, maar nu ook een probleem

Het probleem is opgelost. Ik had Bouwhuis al gemaild, en zij hebben mij een nieuwe cartridge toegestuurd. En toen deed hij het,  :lol: en wat een prachtige printjes. Helemaal top!
Bedankt voor jullie reacties. :Y