Onderwerp: Mijn Buttercream blijft korrelig
Hi dames
Ik heb het een en ander hier rondgelezen over korrelig botercreme maar vind helaas niet het juiste antwoord, hoe ik het doe, en wat ik ook doe, mijn BC blijft korrelig
Ik woon in UK en gebruik de meest verkrijgbare icing sugar van silver spoon, nu heb ik veel rondgelezen en heb begrepen dat de poedersuiker van cane sugar moet zijn en niet van beet als jullie begrijpen wat ik bedoel, maar ik heb alleen die van silver spoon die echt overal verkrijgbaar is, dus ik kan geen andere vinden.
Doe ik nu iets verkeerd, want iedereen zal het wel met dezelfde icing sugar maken, dus graag wat tips, dus welke snelheid kan ik het beste mixen, hoe lang, warm of koud melk, hoe lang de boters mixen voordat de suiker erbij gaat, dus alle tips zijn welkom.
Ik gebruik nu nog de wilton BC recipe
Ik ben nu nog niet voor de andere buttercream gegaan, ze lijken me een beetje ingewikkeld, zoals de swiss & italian
Ik zou graag eerst de basis bc onder de knie willen krijgen en vooral dat het niet korrelig is, je voelt de suiker echt onder je tanden knarsen, en ook onder je vingers als je voelt zeg maar.
Wat ik ook graag wil weten is, als je swiss of italian maakt, kun je met die ook goed rozen maken, kleuren, dunner of steviger maken, dus eigenlijk alles wat je met gewone bc kunt, en is het safe for kids omdat je met eieren werkt
vast bedankt dames, ik reken op jullie hulp, want zonder goede bc kom ik geen stap vooruit.