k heb voor 101 eurie verkocht - 15 eurie stand geld komt het bedrag op 86 eurie...en daar de ingredienten e.d. nog vanaf.....blijft er dus niets over
was weinig opkomst en bij uit tips in de kranten was het mis gegaan. De tijd van de fair was van 16.00 uur tot 21.00 uur en volgens mij is dat het euvel. Had beter van 14.00 uur tot 18.00 uur gekunt ofzo. Of s ochtends al beginnen. Maar na zessen kwam er weinig tot niets meer en dat was vorig jaar ook zo, toen had ik veel taarten mee wat niet liep zodoende kleine prijsjes produkten bedacht. En dan kan je wel veel verkopen maar dat smijt niet op.
Bv. speculaas mannetjes heb ik 1,25 voor gevraagd
kerstboomkoekjes 5 in zak 2,25 net zoals de kruidige kerststerren 2,25, 3 in zak en 4 kleine 1,75.
Brownies, 4 in blokzakje 2,95 en ik had nog de mjam bitterkoekjes 12 in doos 2,75 geloof ik.
cc's heb ik 12 in doos op 15 eurie gezet en 6 in doos 8 euro.
Al met al weer een teleurstellende ervaring erbij. Foto's staan op mijn hyves. smarianne69@hyves.nl
k weet niet of je 5 gr. bakpoeder in elk koekjerecept kan doen maar je kan het allicht proberen. Deze koekjes zijn allemaal met peggy porschen recept gebakken en Jel van de koekenbakkers gebruikt ander soort recept maar zijn wel dezelfde ingredienten alleen mixt zij het heel kort, terwijl je bij peggy heel lang moet mixen. Jel gebruikt dus die 5 gr. bakpoeder zodat het koekje luchtiger wordt en zodoende heb ik het dit x ook gebruikt in het peggy porschen recept en heb het idee dat het idd luchtiger wordt en brosser.
Verhipte pittig Desirée dat gemberkoekje, had ook op kaartje erbij te staan met een pittige bite
Sis vind ze al zo lekker en vooral bij beker warme chocolademelk.
jammer dat ik al met al maar pakjes koekjes heb verkocht.....
en het koekhuis heb ik idd verloot. Mocht ik weer zoiets doen dan ga ik toch weer voor raad de parels ofzo met euro inleg. Want dan pak je daar ook nog een paar van mee.
Waar zou dit nou aan liggen? Misschien aan het feit dat mensen gewoon geen etenswaren kopen op een fair of beurs? Aan de prijsjes kan het niet gelegen hebben. Lijkt me zo stug