1

Onderwerp: Cupcakes voor Sinterklaas in rood-wit-blauw

Vandaag - naast een Bob de Bouwer-taartje - ook nog een paar cupcakes gemaakt voor Sinterklaas. Hoewel het ontwerp simpel is gehouden, ben ik er toch nog wel even zoet mee geweest. Het leek me leuk om de cupcakes te maken in rood-wit-blauw, aangezien het toch wel een typisch Hollands gebruik is.

Voor de vulling heb ik banketbakkersroom gemengd met zachte appel-kaneelstukjes. Aan het beslag heb ik koekkruiden toegevoegd.

Het totaalplaatje:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HL4VE8ZL.jpg

..... en een detailfoto:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-XSWYPGVW.jpg

Laat die beste man en zijn pieten maar komen!

Ik wens iedereen een fijne pakjesavond met heerlijke lekkernijen,

Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

2

Re: Cupcakes voor Sinterklaas in rood-wit-blauw

ze zijn leuk geworden  :Y

Veel liefs Rafaëla

3

Leuk die stempels! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Speciale bakkersspullen, of uit de kinders knutselhoek vandaan?

4

zijn dat de stemples van Xenos, 79cent?

5

MiraJa schreef:

Leuk die stempels! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Speciale bakkersspullen, of uit de kinders knutselhoek vandaan?

Die heb ik inderdaad gekocht bij de Xenos! Leuk spul voor weinig.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

6

Hé leuk gedaan in die kleuren!

Toevallig heb ik deze stempels gisteren ook gebruikt voor de ketting cc. Kreeg dat alleen niet zo mooi op de foto, bij jou is het veel duidelijker.

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

7

Ik ga woensdag naar Xenos toe, ik ga zeker hier ook nog even voor kijken! (en de inktrollers, chocoladelepels en kersenvlaaivulling  :Y  :Y )