1

Onderwerp: nou print het weer geen zwart??? (ervaren printsters/bezitters)

gek word ik ervan hoor...
mijn printer was in reparatie..maar door omstandigheden kreeg ik een spliksplinternieuwe printer van bouwhuis..ik helemaal blij...nieuwe cartridges erin..ding liepl als een trein.... een stuk of 5 printjes gedaan de afgelopen 3 weken...wil ik vandaag wat printer..Nac logo met veel zwart dus.... doet het zwart weer niet.... nou de cartridges zijn nog helemaal vol ...heb nozzle cleaning gedaan...no luck...wie weet wat het kan zijn en tips graag!!!!

alvast bedankt...

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: nou print het weer geen zwart??? (ervaren printsters/bezitters)

misschien zit je printerkop verstopt heb ik ook regelmatig. ik kreeg toen de tip van het bouwhuis of trend en decor een van de 2 dat ik printerkop(waar je je cardridges in klikt)  kon spoelen onder heet water en goed laten drogen dit werkt bij mij heel goed heb vaak last dat rood en blauw dicht zitten.

3

de kleuren maaken niet uit
maar het is aan te raden elke keer na het printen de kop schoon te maken
ook beter voor de levensduur
er zijn ook gewoon schoonmaak cardridges te koop

4

George, wil je even op de data van de topics letten waarop je reageert?  Beetje onzinnig om te reageren op een vraag van iemand uit december, denk zomaar dat-ie het ondertussen wel weer doet...

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

5

ja maar niet veel mensen weeten over de schoonmaak cardridgen en het is en blijf een veel voorkomend probleem
daarom alsnog de reactie