1 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (25-11-2010 23:36)

Onderwerp: Abonneren op een topic

Hallo,

als ik me abonneer op een topic ontvang ik geen mail meer na een reactie.
Kan dit kloppen of ligt het aan de instellingen  van mijn profiel. :think:
Voorheen ontving ik namelijk wel gewoon mailtjes zodra er gereageerd werd.

Groetjes
Femke

2

Re: Abonneren op een topic

Ik heb eigenlijk geen idee, 'k gebruik de functie niet. Zal er eens een blik op werpen :)

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

3

Volgens mij is het zo, dat je alleen van de eerste reactie een mail krijgt. Pas als je het forum weer bezocht hebt, krijg je weer een mailtje bij een nieuwe reactie.

Official Wilton Method Instructor.Kijk voor al je bakingrediënten, taartdecoratie-materialen en voor leuke workshops op www.debakwinkel.nl

makatralsy schreef:

Volgens mij is het zo, dat je alleen van de eerste reactie een mail krijgt. Pas als je het forum weer bezocht hebt, krijg je weer een mailtje bij een nieuwe reactie.

Ja volgens mij ook, maar nu ontvang ik echt helemaal niets.

5

Ik ontvang nog steeds de mailtjes op de topics waar ik op geaboneerd ben.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

ik gisterenavond nog...

Groetjes, Dorothea.

7 Laatst bewerkt door Madame Gâteau (26-11-2010 09:27)

Wat raar :think:  ik niet :s , dan zou dat moeten betekenen dat ik ingelogged sta, terwijl ik denk dat ik offline ben.

Effe testen :Y

Nee dat is het dus ook niet, ik dacht dat ik misschien ingelooged stond op een andere laptop of op mijn blackberry.
Ik snap er niets van...Dot je hebt bijv op mijn kerstkaars gereageerd maar ik heb geen mail ontvangen.
Maar als het bij jullie werkt dan zal het toch aan mij moeten liggen, misschien dan toch mijn instellingen ofzo :think:

Hoi Marianne,

ik weet niet of je iets verandert hebt maar ik ontvang weer gewoon mails. :thumb:

Groetjes
Femke

9

Ik heb niks gedaan, maar gelukkig maar  :thumb:

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag