1

Onderwerp: dan ook ik koekhuisje posten

Voor maym (ymie) en mij was het een lange dag. We zaten kwart voor 8 's ochtends al in de auto en 's avonds 7 uur stapte ik weer in huis. Onderweg hebben we Machteld (maggie) aangepikt. Vond dat ook erg leuk om eens kennis met haar te maken en we hebben ook nog best veel lol gehad. Een erg leuke workshop met ontzettend veel goeie tips en heb best veel geleerd. Een vol programma (beetje te vol Jel ;) ) Het was dan ook hard werken geblazen om het koekhuisje af te krijgen. Alles was goed geregeld, de workshop, de lunch en wat heb je een pr8ige ruimte Etty. Kan me voorstellen dat je daar niet weg bent te slaan. Heb ook nog paar leuke dingetjes bij je kunnen kopen waar ik zeer mee in mijn nopjes ben. En ook met koekhuis uitsteker.
Sta te popelen om zelf thuis dropflowers te gaan 'droppen' :) Heb nog bakje icing staan maar helaas vandaag een sesamstr. stapel in de planning dus de dropflowers moeten ff w88. 
Mijn koekhuisje heeft de rit niet helemaal heelhuids doorstaan. 1 muur is beetje naar binnen gegleden waardoor volgens mij schoorsteen ook beetje scheef is komen te staan. Maar dat mag de pwet niet dwukken, hij staat hier mooi te pronken in de kamer.
De sneeuwpopkoek heeft bij wijze van spreken de voordeur niet gehaald want die heeft Siemen opgegeten. Ook ik heb even geproefd maar voor de verkoop Kerstfair vind ik persoonlijk het koekje wat te zacht.
http://www.mijnalbum.nl/Foto-YIWVRNAY.jpg

Ga geloof ik een topic koekjediscussie openen want ben toch op zoek naar het perfecte koekje recept. Het recept van peggy porschen vind ik het koekje te hard en als je begint met fijne suiker en basterd suiker dan wordt ook dat koekje té zacht.
Dus als iemand nog goeie tip heeft..................graaggggggggg

2

Re: dan ook ik koekhuisje posten

geweldig! Die kerstboompjes ook zoooo leuk!! Wat een werk!

groeten, Bianca
TAART in huis

3

Die van jou is ook leeeeuuk geworden zeg!!

Op de foto is dat scheefgezakte niet zo duidelijk te zien hoor! Maar het was wel doorwerken inderdaad! :D

smarianne schreef:

Alles was goed geregeld, de workshop, de lunch en wat heb je een pr8ige ruimte Etty. Kan me voorstellen dat je daar niet weg bent te slaan. Heb ook nog paar leuke dingetjes bij je kunnen kopen waar ik zeer mee in mijn nopjes ben. En ook met koekhuis uitsteker.

Dankjewel :o , zal dat van de lunch nog een keertje doorgeven aan mijn mams ;)

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

4 Laatst bewerkt door djehr (19-11-2010 11:59)

Leuk huisje!  :thumb:
Wat betreft de koekjes: kijk eens in dit topic of er een nog een recept is wat je niet geprobeerd hebt. De zandkoekjes zijn wat zachter en de suikerkoekjes van Cake Central ook...
De koekjes van Sibelle zijn ook zachter maar ook erg bros, dus breken wat sneller. Niet handig voor het koekhuisje denk ik, maar wel lekker voor een gewoon versierd koekje :Y
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … p?id=86988

5

dat topic had ik nog niet ontdekt en ga ik strax ff rustig door nemen. Heb recept nodig voor een lekker niet te zacht en ook niet te hard koekje voor om te decoreren en voor op stokje......

6

Wat een liefje! Maar jij hebt toch helemaal geen workshop nodig voor koekhuisjes  ;) , jij maakt ze zelfs met echte ruitjes  :Y
In ieder geval is deze ook weer een hele leuke!
En nu lekker ideeën bedenken voor de kerstfair, ben benieuwd!

Groet, Jolanda

Wat een leuk plaatje zo, dat het huisje een beetje onderuit gezakt erbij staat, pas eigenlijk wel bij dit plaatje. Zo'n hutje kaars recht is helemaal niet natuurlijk ;) . Zal wel moeilijk zijn voor Siemen om er van af te blijven. :lol:
Mooi gemaakt Marianne!!!!

Iedere taart met liefde gemaakt!
www.carolinestaartcreaties.nl | Caroline

8

Wauw die is ook zo leuk en ik denk ook fijn om te maken hé!!!!
Maar jouw koekenhuisje ziet er  :thumb: uit  :Y  :Y  :Y

Vele en lieve groetjes Nicole

9

O Marianne, wat een leuk huisje!!!
Wat een werk moet je daar aan gehad hebben, maar het resultaat is dan ook errug mooi!!! :Y

"Kijk nooit op iemand neer, tenzij je hem helpt opstaan."