Onderwerp: dan ook ik koekhuisje posten
Voor maym (ymie) en mij was het een lange dag. We zaten kwart voor 8 's ochtends al in de auto en 's avonds 7 uur stapte ik weer in huis. Onderweg hebben we Machteld (maggie) aangepikt. Vond dat ook erg leuk om eens kennis met haar te maken en we hebben ook nog best veel lol gehad. Een erg leuke workshop met ontzettend veel goeie tips en heb best veel geleerd. Een vol programma (beetje te vol Jel
) Het was dan ook hard werken geblazen om het koekhuisje af te krijgen. Alles was goed geregeld, de workshop, de lunch en wat heb je een pr8ige ruimte Etty. Kan me voorstellen dat je daar niet weg bent te slaan. Heb ook nog paar leuke dingetjes bij je kunnen kopen waar ik zeer mee in mijn nopjes ben. En ook met koekhuis uitsteker.
Sta te popelen om zelf thuis dropflowers te gaan 'droppen'
Heb nog bakje icing staan maar helaas vandaag een sesamstr. stapel in de planning dus de dropflowers moeten ff w88.
Mijn koekhuisje heeft de rit niet helemaal heelhuids doorstaan. 1 muur is beetje naar binnen gegleden waardoor volgens mij schoorsteen ook beetje scheef is komen te staan. Maar dat mag de pwet niet dwukken, hij staat hier mooi te pronken in de kamer.
De sneeuwpopkoek heeft bij wijze van spreken de voordeur niet gehaald want die heeft Siemen opgegeten. Ook ik heb even geproefd maar voor de verkoop Kerstfair vind ik persoonlijk het koekje wat te zacht. 
Ga geloof ik een topic koekjediscussie openen want ben toch op zoek naar het perfecte koekje recept. Het recept van peggy porschen vind ik het koekje te hard en als je begint met fijne suiker en basterd suiker dan wordt ook dat koekje té zacht.
Dus als iemand nog goeie tip heeft..................graaggggggggg
https://www.facebook.com/mariannesgebaksels

, zal dat van de lunch nog een keertje doorgeven aan mijn mams