Onderwerp: lastig plaatje, kan ie ermee door?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » lastig plaatje, kan ie ermee door?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren

Wat een uitdaging! Heel goed gelukt. Complimenten.
Prachtig! Don Quichote! 
Dat ik het plaatje zag ontglipte mij een woord wat voor anderen kwetsend kan zijn, dus dat zal ik hier niet noemen, maar daar sprak wel een enorme bewondering uit.
Heel erg knap gedaan zeg!!!!
Jahoor, meteen duidelijk dat het Don Quichote en Sancho Panza zijn. Zo te zien is het Icing . Hoe ga je dat heel op een taart krijgen ? Als je het eerst invriest ( wat ik zou doen ) wordt het evengoed nog wel een tricky onderneming. Of heb je een andere oplossing ?
Jahoor, meteen duidelijk dat het Don Quichote en Sancho Panza zijn. Zo te zien is het Icing . Hoe ga je dat heel op een taart krijgen ? Als je het eerst invriest ( wat ik zou doen ) wordt het evengoed nog wel een tricky onderneming. Of heb je een andere oplossing ?
Ja, dat dacht ik ook toen ik hem net zag
Hoe gaat ze die op de taart krijgen !!!
Mooi gedaan hoor, super, dat zou ik niet kunnen.
Knap gedaan hoor!
Dank jullie wel voor de geweldige reacties
@monique63: Hoe krijg ik m op de taart... Daar ben ik nog heel erg over aan het peinzen
, maar heb geen idee hoe ik het anders zou moeten doen (tenzij ik het plaatje nog een keer direct op de taart maak, maar daar is ie denk ik een beetje te lastig voor)
Tips zijn altijd welkom!
Ik denk dat je hem sowiezo moet laten bevriezen. Dan is 'ie toch minder kwetsbaar. Heb je hem op een plastic hoesje gemaakt?
Dan moet het toch wel mogelijk zijn om hem , met héél veel beleid , op je taart te leggen. Losmaken van het hoesje met een paletmes denk ik. Als er iets kapot gaat is het wel een voordeel dat het zo'n grillige tekening is , dan kun je vrij makkelijk en onzichtbaar iets repareren zodra hij op de taart ligt . Ben benieuwd naar het eindresultaat !
Succes !
wauw mooi hoor:D
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » lastig plaatje, kan ie ermee door?