1

Onderwerp: lastig plaatje, kan ie ermee door?

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash2/hs496.ash2/76974_167156906650343_100000681046864_369642_539325_n.jpg

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

2

Re: lastig plaatje, kan ie ermee door?

Wat een uitdaging! Heel goed gelukt. Complimenten.

Met zoete groet! Akire

3

Prachtig! Don Quichote! :D

Neem je ook een kijkje op mijn facebook pagina? Cake Dutchess

4

Dat ik het plaatje zag ontglipte mij een woord wat voor anderen kwetsend kan zijn, dus dat zal ik hier niet noemen, maar daar sprak wel een enorme bewondering uit.
Heel erg knap gedaan zeg!!!!

5

Jahoor, meteen duidelijk dat het Don Quichote en Sancho Panza zijn. Zo te zien is het Icing . Hoe ga je dat heel op een taart krijgen ? Als je het eerst invriest ( wat ik zou doen ) wordt het evengoed nog wel een tricky onderneming. Of heb je een andere oplossing ?

Carpe Diem !

monique63 schreef:

Jahoor, meteen duidelijk dat het Don Quichote en Sancho Panza zijn. Zo te zien is het Icing . Hoe ga je dat heel op een taart krijgen ? Als je het eerst invriest ( wat ik zou doen ) wordt het evengoed nog wel een tricky onderneming. Of heb je een andere oplossing ?

Ja, dat dacht ik ook toen ik hem net zag
Hoe gaat ze die op de taart krijgen !!!
Mooi gedaan hoor, super, dat zou ik niet kunnen.

Taarten... voor mij een inspannende ontspanning

7

Knap gedaan hoor!

Kom je een keer een kijkje nemen op mijn website:
www.taartenvanstefanie.webklik.nl of www.mijnalbum.nl/Album=YFZPPB68

Dank jullie wel voor de geweldige reacties  :o

@monique63: Hoe krijg ik m op de taart... Daar ben ik nog heel erg over aan het peinzen  :s, maar heb geen idee hoe ik het anders zou moeten doen (tenzij ik het plaatje nog een keer direct op de taart maak, maar daar is ie denk ik een beetje te lastig voor)

Tips zijn altijd welkom!

"de hersenpan is geen jukebox waar je naar believen vrolijke ideeën uit tovert" - Martin Bril (1959-2009)

9

Ik denk dat je hem sowiezo moet laten bevriezen. Dan is 'ie toch minder kwetsbaar. Heb je hem op een plastic hoesje gemaakt?
Dan moet het toch wel mogelijk zijn om hem , met héél veel beleid , op je taart te leggen. Losmaken van het hoesje met een paletmes denk ik. Als er iets kapot gaat is het wel een voordeel dat het zo'n grillige tekening is , dan kun je vrij makkelijk en onzichtbaar iets repareren zodra hij op de taart ligt . Ben benieuwd naar het eindresultaat !

Succes !

Carpe Diem !

10

wauw mooi hoor:D

Yummie

11

Kunstig!