26

Re: DJ draaitafeltaart als bruidstaart

Hee wat leuk om deze hier tegen te komen! Ik ben ook benaderd voor deze taart maar had er niks meer van gehoord. Je hebt er echt iets moois van gemaakt!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

27

Wow gaaf zeg! 't Is dat-ie in een taartforum staat....

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

SUPER gedaan!

29

Leuk gedaan!!!

30

Super, super !!! :Y  Deze taart is echt prachtig  :thumb:

groetjes
Deffie

www.hettaartatelierdur.nl Webshop & Winkel in SCHIEDAM.

31

Heeeeeel gaaf!

32

ik vind hem prachtig! Je hebt het erg mooi uitgevoerd, jammer dat de kleurtjes inderdaad wat somber zijn, maar dat neemt niet weg dat het gewoon heel mooi is gemaakt!

Gelukkig is dit nu weer mijn hobby!

33

prachtig, inderdaad net echt, heel netjes gemaakt hoor.

gr. Bianca Wolst

Groetjes Bianca Wolst

34

Heel erg mooi gedaan  :thumb:

Groetjes, Elly

35

Super gaaf gemaakt!

36

WAAW!!! ook ik heb eens een DJ taart gemaakt.... Inderdaad die draaiarm zonder stokje is te fragiel. Die van jou is echt helemaal te gek gemaakt!!! :thumb:  :thumb:  :thumb:

Pluk de dag!
liefs, Anita

Update:

Kreeg een lief berichtje van de opdrachtgevers voor deze taart (de getuigen) en een berichtje met foto van het bruidspaar zelf. Het was de bedoeling dat de taart als dessert zou dienen, maar omdat het bruidspaar de taart ook aan de avondgasten wilde laten zien hebben ze de taart pas om 23.00 uur aangesneden. Een groter compliment kan ik volgens mij niet krijgen. Ik krijg er vleugels van  :D
Die bedankjes die zijn voor mij toch echt de kers op de taart. Dat je mensen blij kunt maken met iets dat je zelf graag doet. Geweldig., wat hebben we toch een super hobby.

"De bruiloft was helemaal top!
iedereen vond de taart helemaal geweldig!!!
en het bruidspaar was echt verrast en ze vonden het helemaal te gek!!!
de taart smaakte heeeeeeeeeerlijk!!!!!! iedereen vond het super lekker.
we hebben de taart zelfs s avonds aan gesneden ipv na het eten want het bruidspaar wilde de taart aan iedereen laten zien!
ze vonden ons cadeau echt het gaafste cadeau en top punt van de avond!!! echt super bedankt!!!!! we zijn heel blij dat we dit gedaan hebben mede dankzij jou!
het middelste taartje gaan ze invriezen en er zijn nog 2 kleine stukjes over omdat er ook baklava geserveerd was. maar die eten we lekker samen vandaag of morge op met alle buurtjes !!

echt super bedankt!!!!!"

38

Zo ik had deze nog niet gezien: wat is ie mooi!

Kijk ook voor De TaartenAgenda 2014 op www.lilotaart.nl !

39

Verleidelijke taarten schreef:

Update:

Kreeg een lief berichtje van de opdrachtgevers voor deze taart (de getuigen) en een berichtje met foto van het bruidspaar zelf. Het was de bedoeling dat de taart als dessert zou dienen, maar omdat het bruidspaar de taart ook aan de avondgasten wilde laten zien hebben ze de taart pas om 23.00 uur aangesneden. Een groter compliment kan ik volgens mij niet krijgen. Ik krijg er vleugels van  :D
Die bedankjes die zijn voor mij toch echt de kers op de taart. Dat je mensen blij kunt maken met iets dat je zelf graag doet. Geweldig., wat hebben we toch een super hobby.

"De bruiloft was helemaal top!
iedereen vond de taart helemaal geweldig!!!
en het bruidspaar was echt verrast en ze vonden het helemaal te gek!!!
de taart smaakte heeeeeeeeeerlijk!!!!!! iedereen vond het super lekker.
we hebben de taart zelfs s avonds aan gesneden ipv na het eten want het bruidspaar wilde de taart aan iedereen laten zien!
ze vonden ons cadeau echt het gaafste cadeau en top punt van de avond!!! echt super bedankt!!!!! we zijn heel blij dat we dit gedaan hebben mede dankzij jou!
het middelste taartje gaan ze invriezen en er zijn nog 2 kleine stukjes over omdat er ook baklava geserveerd was. maar die eten we lekker samen vandaag of morge op met alle buurtjes !!

echt super bedankt!!!!!"

Leuk hoor, da's inderdaad heerlijk om te horen! Het was dan ook echt een geweldige taart!

Groetjes Wendy
Morgen maar weer eens géén SAS-dag...

40

Heel erg leuk en gaaf gemaakt,top!!!

groetjes,Natasja.
Mijn taarten op www.pvyc8jcd.mijnalbum.nl

Oooooh, ik zit even te stuiteren hier. Mijn DJ Draaitafeltaart die ik in september als bruidstaart maakte staat bij Cake Central op de 15e plaats van de "Most saved cake photo's today".

Ben helemaal blij. Joehoeeeeeeee.

Uiteindelijk die dag op de 6e plek geraakt. Wat was het spannend om dat te blijven volgen zeg. Echt een aanrader voor anderen om je taart op Cake Central te plaatsen. Er komen hier zo veel mooi taarten en cupcakes voorbij. Laat die Amerikanen maar eens een poepie ruiken met al dat talent hier op het forum  :Y