Onderwerp: Bekleden met buttercream icing

Hallo iedeeren,

IK ben nieuw hier. Ik heb namelijk wat advies van jullie nodig mbt taart bekleden met buttercream icing. Ik maak namelijk taarten voor mensen. Ik werk heel weinig met fondant/marsepein om mijn taart te bekleden aangezien dat ik bekleed ze meestaal met buttercream icing(recept van Wilton).

Sommigen vinden het lekker, maar toch, sommigen vinden het heel of te zoettttttttttt. Ik gebruik recept van bijv. 1 KG Podersuiker en 500Gr Botter

Weet iemand hier misschien andere recept, minder zoet? Bedankt voor jullie advies, informatie.

Groet,

Indri

2

Re: Bekleden met buttercream icing

wat ik zelf lekker vind om zo te eten (ook lekkerder dan de mix) is merinque botercreme het recept hiervan staat op de site

N-Joy Cakes

3

Welkom op het forum :)

Juist als je nieuw bent is het handig om de titels van de verschillende forumrubrieken, de omschrijvingen en de sticky's (=belangrijke topics bovenaan elke rubriek) even door te nemen voor je je vraag plaatst.

'Ons kent ons' is bedoeld om je voor te stellen; vragen over bekleden horen (de naam verklapt het al :P) in de rubriek "Bekleden".

[MOVE] --> Bekleden

Maar het zal wel iets van suiker zijn - Bløf
Happy Baking, webwinkel en winkel in Den Haag

Ups sorry marianne, ik heb echt niet in de gaten houden. ja ik wou me voorstellen, wist niet dat ik moest apart wat vragen stellen. Mijn excuses.  :o

Groet,

Indri

vraagje, waarvoor heb je je eigenlijk opnieuw geregistreerd?

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

HOI MODERATOR,

Ik heb inderdaad ooit geregistreerd, nooit die gebruikersnaam gebruikt denk ik, vandaar ook

BEdankt,

Indri

jawel hoor, staan 2 berichten op :Y

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

HOI MARIanne,

Ik dacht dat ik nooit op naam van makmijeentaart geregistreerd, wel op mijn eigen naam, Indri van der Vegt.

Ok dan weet ik het.

bedankt,

Indri