Onderwerp: Schattig, klein geboortetaartje
Vriendin van me zus is bevallen, kleintje gemaakt om mee te nemen op kraambezoek

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Schattig, klein geboortetaartje
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vriendin van me zus is bevallen, kleintje gemaakt om mee te nemen op kraambezoek

Schattig
! En wat heb je die losse voetjes knap gemaakt. Is dat een malletje?
Schattig
![]()
! En wat heb je die losse voetjes knap gemaakt. Is dat een malletje?
Ja, dat is een malletje.. heb hem via e-bay.. maar volgens mij is het in NL ook te koop
Hé dat is toevallig, deze naam komt niet vaak voor dus het kan haast niet anders dan dat ik weet voor wie dit taartje is. Collega van mij is nl. van de week vader geworden van een meisje Izu genaamd...
Leuk taartje!
wat een schatje. lieve voetjes, DIE WIL IK OOK.
Hé dat is toevallig, deze naam komt niet vaak voor dus het kan haast niet anders dan dat ik weet voor wie dit taartje is. Collega van mij is nl. van de week vader geworden van een meisje Izu genaamd...
Leuk taartje!
Ohh, heel toevallig...
Hij staat in de diepvries, en me zus neemt hem mee als ze op bezoe gaat, dus 
wat een schatje. lieve voetjes, DIE WIL IK OOK.
Jammer, je woont niet in de buurt.. anders mocht je hem lenen.
Taartiana schreef:Hé dat is toevallig, deze naam komt niet vaak voor dus het kan haast niet anders dan dat ik weet voor wie dit taartje is. Collega van mij is nl. van de week vader geworden van een meisje Izu genaamd...
Leuk taartje!
Ohh, heel toevallig...
Hij staat in de diepvries, en me zus neemt hem mee als ze op bezoe gaat, dus
Van mij zullen ze niks horen hoor! Des te leuker is de verrassing als ze hem krijgen. Wat een klein wereldje leven we toch. 
mone schreef:Taartiana schreef:Hé dat is toevallig, deze naam komt niet vaak voor dus het kan haast niet anders dan dat ik weet voor wie dit taartje is. Collega van mij is nl. van de week vader geworden van een meisje Izu genaamd...
Leuk taartje!
Ohh, heel toevallig...
Hij staat in de diepvries, en me zus neemt hem mee als ze op bezoe gaat, dusVan mij zullen ze niks horen hoor! Des te leuker is de verrassing als ze hem krijgen. Wat een klein wereldje leven we toch.
Ja, echt grappig... had ik dus echt niet verwacht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Schattig, klein geboortetaartje