1 Laatst bewerkt door mone (12-11-2010 11:49)

Onderwerp: Schattig, klein geboortetaartje

Vriendin van me zus is bevallen, kleintje gemaakt om mee te nemen op kraambezoek
http://www.mijnalbum.nl/Foto-GXP7TRXU.jpg
http://www.mijnalbum.nl/Foto-VW7BTZHE.jpg

Taarten zijn een hobby... eerder een verslaving;-)

2

Re: Schattig, klein geboortetaartje

Mooi hoor! Leuk cadeau om mee te nemen!

3 Laatst bewerkt door E-tje (12-11-2010 11:59)

Schattig  :Y  :thumb: ! En wat heb je die losse voetjes knap gemaakt. Is dat een malletje?

4

E-tje schreef:

Schattig  :Y  :thumb: ! En wat heb je die losse voetjes knap gemaakt. Is dat een malletje?

Ja, dat is een malletje.. heb hem via e-bay.. maar volgens mij is het in NL ook te koop

5

Hé dat is toevallig, deze naam komt niet vaak voor dus het kan haast niet anders dan dat ik weet voor wie dit taartje is. Collega van mij is nl. van de week vader geworden van een meisje Izu genaamd...

Leuk taartje!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

6

wat een schatje. lieve voetjes, DIE WIL IK OOK.

7

Taartiana schreef:

Hé dat is toevallig, deze naam komt niet vaak voor dus het kan haast niet anders dan dat ik weet voor wie dit taartje is. Collega van mij is nl. van de week vader geworden van een meisje Izu genaamd...

Leuk taartje!

Ohh, heel toevallig...
Hij staat in de diepvries, en me zus neemt hem mee als ze op bezoe gaat, dus  :think:

8

monique53 schreef:

wat een schatje. lieve voetjes, DIE WIL IK OOK.

Jammer, je woont niet in de buurt.. anders mocht je hem lenen.

9

mone schreef:
Taartiana schreef:

Leuk taartje!

Ohh, heel toevallig...
Hij staat in de diepvries, en me zus neemt hem mee als ze op bezoe gaat, dus  :think:

Van mij zullen ze niks horen hoor! Des te leuker is de verrassing als ze hem krijgen. Wat een klein wereldje leven we toch.  :x

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

10

Taartiana schreef:
mone schreef:
Taartiana schreef:

Leuk taartje!

Ohh, heel toevallig...

Van mij zullen ze niks horen hoor! Des te leuker is de verrassing als ze hem krijgen. Wat een klein wereldje leven we toch.  :x

Ja, echt grappig... had ik dus echt niet verwacht