Onderwerp: ze was vervloekt op voorhand ...
Pfff wat een nacht!
Ik had maandag van een collega nog de vraag gekregen of ik haar uit de nood kon helpen met een taart. Eentje voor 20 personen met een puzzelplaatje van cars. Goh ja ik wilde dat wel doen.
en toen begonnen de problemen nergens een bakvorm voor 20 personen te vinden, heb dan op aanraden van een de taartenfee zo'n verschuifbare. Ik vraag nog, gaat toch zeker niet lekker hé? nee hoor ... allee men beslag in de vorm en nog geen seconde later zag ik het al langst de onderkant op de bakplaat lopen. toch maar geprobeerd, na 13 minuten zag ik dat het een hopeloze zaak was, heel de bakplaats lag vol. Opnieuw en de vorm gevuld met bakpapier, hield gelukkig wel, maar de biscuit har zo'n verschrikkelijke vorm... ben dan beginnen snijden om zoweinig mogelijk stukken te verliezen en er iets of wat rechte vorm in te krijgen ... nu ja je zal het resultaat zo zien ...
en dat was nog niet alles! de chocomousse voor de vulling wilde niet lukken, de spuitzak was kapot moest ik nog een andere vinden, en zo ging het maar door ...
kortom dit is het resultaat, om 3h lag ik in bed ... om 7h was de jongste wakker ... pfieuw ....
sorry voor het verhaal, maar het moest er eventjes uit 
ow ja en het ontwerkt is lekker geinspipikt dus als je je creatie een beetje herkent, bedankt!

Ik ken dat wel hoor, nachtwerk. Ik heb dat ook regelmatig. Meestal is het meer werk dan je bij voorbaat denkt. Wel mooi geworden hoor ondanks alle tegenslagen. Knap gedaan.