Onderwerp: Foto's plaatsen
Wie kan me helpen, ik wil me foto's plaatsen maar waarom lukt mij dat nou niet.
Knippen/plakken kopieren wie heeft er advies voor mij op zit ik zo verkeerd te kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Foto's plaatsen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Wie kan me helpen, ik wil me foto's plaatsen maar waarom lukt mij dat nou niet.
Knippen/plakken kopieren wie heeft er advies voor mij op zit ik zo verkeerd te kijken
Hier kunt je de uitleg lezen
Thanks nou dat is dus niet mogelijk voor mij want ga geen website aan maken om foto's te plaatsen.
wil ze wel graag delen met iedereen op dit forum, iemand nog andere tip of ik ze dan wel via een omweg kan plaatsen.
Kan via www.mijnalbum.nl heel makkelijk hoef je geen speciale site voor aan te maken
[move]---> over de site
je hoeft geen site aan te maken toch? Het kan toch ook via imageshack?
Als je ze niet via een account online wil zetten, kun je ze helaas hier niet laten zien. Wij kunnen niet op jouw pc kijken (gelukkig maar, want er staat vaak prive info op uiteraard).
Het forum heeft (naar ik aanneem) geen opslagruimte om alle foto's hier te plaatsen, dan wordt het wel erg duur.
Een account aanmaken bij een fotowebsite is dus de makkelijkste oplossing.
Je hebt verschillende opties:
- www.mijnalbum.nl
- www.photobucket.com
- www.imageshack.com
- www.facebook.com (je kunt dan een dummy-account aanmaken met nepgegevens, alleen zodat je foto's kunt uploaden)
- www.picasa.com (als je gmail gebruikt heb je automatisch al een account, die je alleen hoeft te activeren)
- www.hyves.nl (ook hier kun je een dummy account maken alleen voor de foto's)
Ze hebben allemaal voor en nadelen, ikzelf gebruik photobucket, maar zet mijn taarten ook op facebook (zodat mijn vrienden ze kunnen zien zonder dat ze hier op het forum komen).
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Over de site » Foto's plaatsen