1

Onderwerp: als je nog twijfelt over aanschaf foodprinter dan

zeg ik doen!!
Ik wil verder geen reclame maken en heb ook geen aandelen of zo...maar ik wil hier even laten weten hoe blij ik ben met de service van bouwhuis...
ik heb daar vorig jaar een printer gekocht..en de laatste tijd had ik problemen met printen..na allerlei dingen geprobeerd te hebben..was steeds in email contact met iemand van daar....toch de printer opgestuurd naar hun...kreeg alleen nog maar roze prints..had ook op hun advies geprobeerd de printkop schoon te maken ..allemaal zonder resultaat
Nu hadden ze hem al zover dat hij weer goed printte maar er was nog iets met het invoer systeem van papier wat niet helemaal liep zoals het hoorde....ze moesten er verder na kijken.... nou kreeg ik vorige week een mailtje dat me printer ergens terecht was gekomen en ze wisten niet waar..dus ik kreeg meteen een nieuwe toe gestuurd met cartridges en al... ik hoef alleen maar 3 cartridges te betalen die in mijn oude printer waren vervangen voor dat hij kwijt was....
Nou dat vind ik super service!!
Dus mischien is de printer bij een gewone electronische zaak wel goedkoper...maar bij bouhuis weten ze dat je er foodprints mee maakt en de service is toppie...
Dat wilde ik even kwijt!!
Dus nu kan ik lekker weer zelf printen...
Brigitte bedankt voor  de hulp met de printjes die ik tussendoor nodig had...Je bent een schat ;)

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com

2

Re: als je nog twijfelt over aanschaf foodprinter dan

nou heeft hier pas iemand een topic geopend over een voedselprinter die bij haar bezorgd was maar niet van haar was......

maar ik zou hem daar ook aanschaffen als ik er eentje ga kopen.

N-Joy Cakes

3

Re: als je nog twijfelt over aanschaf foodprinter dan

Wat super opgelost!

En.........dit was idd het topic waar NiQ het over heeft  :think:
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=120894

4

Re: als je nog twijfelt over aanschaf foodprinter dan

Absoluut de service van bouwhuis is echt super  :thumb:  :thumb:  :thumb:  :thumb: