Onderwerp: waarom verschillende tabellen
goedemorgen,
Toch snap ik iets niet. Ik heb vd week biscuit gebakken met de tabel van deze site. Maar kreeg het advies om de tabel van de webshop aan te houden. Dit scheelde 200 gr met deze. Nu ben ik op het internet gaan zoeken naar tabellen. Maar die wijken dus idd erg af. Bij de ene staat 400 gr voor blik van 25 bij 25 vierkant en bij de ander staat 600. Hoe kan het dat er verschillende tabellen zijn. Want het zijn ook allemaal recepten voor een bakblik van 7.5 cm.
Ik ben dus heel benieuwd of er mensen zijn die met 400 gr in dit bakblik een hoge taart krijgen bij mij werd hij niet hoger als 4 a 5 cm. En met 600 gr werd hij natuurlijk hoger.
Misschien kunnen jullie me dit uitleggen. ZOdat ik in de toekomst de goede maten gebruik en niet eerst 3 biscuits verziek.
En is het idd zo dat je bakblik tot 2/3de gevuld moet zijn? Want dan red je het echt niet met 400 gr. Vond namelijk al dat er erg weinig beslag in de vorm zat maar dacht ik hou tabel aan dus komt goed.. Maar dat kwam het dus niet bij 400 gr.