Onderwerp: Wat nu? Bakblik lekt....
Ik wilde vanavond aan mijn taart gaan beginnen en hield voor de zekerheid mijn vierkante bakvorm (springvorm) nog even onder de kraan om te controleren of het niet lekte en ja....hij lekt als de ziekte
Dit is volgens mij niet op te lossen met wat bakpapier en/of alufolie. Nu heb ik wel een rechthoekige ovenschaal waar ik wel eens macaroni oid in maak. Is het mogelijk om hierin een biscuit te maken? Of moet ik daar niet aan gaan beginnen.
Mijn dilemma is nu dat ik de taart vanavond zou bakken zodat ik het morgen kon vullen en bekleden. Ik heb 'm donderdag nodig. Dus ik moet vanavond nog kiezen wat ik ga doen, of ik ga voor de ovenschaal of ik maak een kleine stapel van 25 en 20 of 25 en 15. Het is voor kinderen dus de stukjes hoeven niet zo groot te zijn. En ik moet er 29 hebben (ga namelijk mijn klas trakteren omdat ik jarig ben, vandaar zoveel kids.)
By the way de ovenschaal is 24 x 34 cm. dus ik wil als ik deze zou kunnen gebruiken de hoeveelheden van de 30 x 30 cm aanhouden. Kan dit?
Sorry, beetje veel vragen, maar ik dacht het allemaal goed gepland te hebben en nu loopt het helemaal in de soep.