26

Re: Zeeuwse gloria

Gefeliciteerd met je prijs! En je hebt echt een schitterende stapel gemaakt!

27

Gefeliciteerd met je prijs hoor! Je taart was echt superstrak en stond nog heel mooi, ondanks de wat onvoordelige omstandigheden qua warmte en luchtvochtigheid in de winkel. Die van mij was mede daardoor wat aan het inzakken gedurende de paar uur dat hij daar stond. Maar goed, het publiek keek daar gelukkig niet naar en gunde mij de publieksprijs. Foto's hiervan komen er aan!! En jij heel veel plezier met je mixer!!

Groetjes Marieke Riemens

28

super! gefeliciteerd!!

groetjes Tirza     
www.facebook.com/TaartvanTirs

29

Jeetje, wat mooi! Ten eerste al een heel goed concept, maar dan ook nog eens zo mooi uitgevoerd...  :thumb:  :thumb:

Je had zeker de hele viswinkel leeggekocht om die beesten zo waarheidsgetrouw te kunnen maken??  :lol:

You got to believe that right here right now you're exactly where you're supposed to be

30

Prachtig!!!

Groetjes, Monica

31

Gefeliciteerd  :thumb:

Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

32

Gefeliciteerd met je 1e prijs. Taart is prachtig. Die krab vind ik zo knap gemaakt (en de rest ook eigenlijk...)!

Groetjes, Diana
"Ik bak geen taart om te leven, maar ik leef om taart te bakken"

33

wauw, heel mooi gemaakt! En super gefeliciteerd met je prijs! Dat is ook leuk om te winnen zeg!

34

Heel erg mooi... En al die details echt geweldig

35

waanzinnig hoor! gefeliciteerd !

36

Wauw mooi gedaan hoor! Gefeliciteerd

37

Prachtig!!  :Y
Veel plezier met je 2e KitchenAid!

~ Never waste a good crisis... ~

38

Leuke zeeuwse taart...... gefeliciteerd met je prijs! Jammer, dat je em net voor je verjaardag gekregen had....

Groetjes,
Marianne

39

Gefeliciteerd meid!!!! Hij is werkelijk prachtig!!!  :Y  :Y  :Y
Ik ga de site van Passieux in de gaten houden voor een workshop van jou, wil heel graag weten hoe je die kreeft hebt gemaakt...
Terecht gewonnen!
groetje, Virine

- er moet méér TAART gegeten worden! hoevé? VéTaart!

40

prachtig!

41

Zooo, dat is me toch een staaltje boetseerkunst, wooowwww  :thumb:, PRACH-TIG!!! En die details, werkelijk  :Y ...

O.a. Cupcake pop mold, strasslint, bling bling taarttoppers, cupcake doosjes, legoblokjes mold, paarse spiral rolling pin, Hello Kitty, op www.cupcakes-taart.nl

42

Echt supersupermooi ! geef mij ook zo'n bolus, jammie !!

Groetjes, Conny

43

Wauw! Dit is zeker een terecht verdiende eerste plaats! Wat een taart zeg, al die details, helemaal in perfectie afgewerkt! Supergaaf gemaakt. Hij klopt gewoon helemaal!

Hier mag je echt wel trots op zijn!  :Y  :Y

44

Wauw, die details, super gemaakt en gefeliciteerd he!!!

45

erg leuke details!

46

Miss Pebble schreef:

Jeetje, wat mooi! Ten eerste al een heel goed concept, maar dan ook nog eens zo mooi uitgevoerd...  :thumb:  :thumb:

Je had zeker de hele viswinkel leeggekocht om die beesten zo waarheidsgetrouw te kunnen maken??  :lol:

Was lekker hoor! :P  :P  :P

Gr. Jen.
I taart you,

47

Proficiat!
Wat een supertaart met die prachtig gemaakte boetseersels. :thumb:

Denk in mogelijkheden, niet in beperkingen!

48

super!

49

Hoi,

Nou gefeliciteerd hoor, ik was zo druk deze week, ik dacht ik ga er maar niet aan beginnen, nu snel op het forum gekeken wie er gewonnen had. Maar super hoor, hij is heel mooi gemaakt.

groetjes Bianca

Groetjes Bianca Wolst

50

hele mooie taart..terecht gewonnen hoor...gefeliciteerd!!

mijn nieuwe website is in de lucht...neem een kijkje op www.personaltouch-cakes.com